stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 331703
  • 19 فروردین 1400 - 10:50
1

رونمایی از ثبت اختراع آشکار ساز هسته ای فوق حساس در بندرعباس

رونمایی از ثبت اختراع آشکار ساز هسته ای فوق حساس در بندرعباس
هرمزگان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین رونمایی از ثبت اختراع آشکار ساز هسته ای فوق حساس در بندرعباس، با اشاره به پیشرفت های شگرف علمی کشور، عنوان کرد: موفقیت های گسترده علمی کشور حاصل تلاش شبانه روزی نخبگان و پژوهشگران در بخش های مختلف است.
قلم | qalamna.ir :

علی رئوفی در همین خصوص افزود: موفقیت های نظامی کشور به ویژه در زمینه موشکی حاصل تحمیل جنگ نابرابر تحمیلی و تحریم های ظالمانه  دشمنان است که جوانان ما را بر آن داشت که کشور را در این بخش های مهم نظامی از بیگانگان بی نیاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نخبگان در بخش های مختلف در حوزه تخصصی خود متمرکز شوند خروجی اقدامات تخصصی آنها برای جامعه ملموس تر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در عصر کنونی کارهای پژوهشی و نوآورانه حرف اول را در زمینه های علمی می زند و  بها دادن به علم و کارهای پژوهشی در بخش های مختلف زمینه ساز رشد و توسعه کشور خواهد شد.

رئوفی در همین خصوص افزود: موفقیت ها در حوزه مدیریت کرونا در کشور حاصل تلاش کادر درمان و همراهی خوب مردم است و در هرمزگان این همراهی و همدلی مردم با مسئولان بی نظیر بوده است که نشان دهنده فرهنگ بالای مردم استان است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.