stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 331697
  • 19 فروردین 1400 - 10:43
0
معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱از ۲۲ فروردین

آغاز ثبت سفارش کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱از ۲۲ فروردین
هرمزگان-معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی «کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی 1400 -1401» از روز یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال جاری آغاز می شود.
قلم | qalamna.ir :

غلامرضا سالاری میری گفت: فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱» برای تمام پایه‌های تحصیلی از روز یکشنبه ۲۲ فرودین ماه آغاز می شود.

وی افزود: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

 به گفته وی دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدائی، هشتم و نهم و همچنین یازدهم و دوازدهم می توانند از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خردادماه با مراجعه به سایت irtextbook.ir یاirtextbook.com  ،فرآیند ثبت و خرید کتاب‌های درسی را انجام دهند.

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: این سایت نیز برای ثبت سفارش و خرید کتب پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از شش تیرماه الی  ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ فعال می شود.

سالاری میری ادامه داد: قیمت کتب حدود ۲۵ درصد نسبت به قیمت سال گذشته افزایش یافته است و برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی قیمت ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، در پایه‌های هفتم تا نهم ۶۴هزار و ۵۰۰ تومان و در پایه‌های دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی مبلغ ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان و در رشته علوم تجربی ۸۴ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود، البته طبق روند سنوات قبل، برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کتاب‌ها به‌صورت رایگان و یا نیم‌بها ارسال خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم است و پرداخت‌ها نیز به‌صورت اینترنتی است و دانش آموزانی که از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل‌شده و یا تغییر رشته می دهند، می‌توانند از ۱۲ تیرماه سال جاری اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.