stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 33136
  • 12 اردیبهشت 1395 - 14:11
7

حق شناس: حدادعادل سندی برای ادعایش ندارد!

حق شناس: حدادعادل سندی برای ادعایش ندارد!

زیر کشور خیلی صریح اعلام کردند که اگر مستنداتی وجود دارد ارائه شود و از این رو باید به جای بیان کلیات و زیر سؤال بردن بحث انتخابات به ارائه اسناد و مدارک بپردازند، البته اگر داشته باشند که به نظر می‌رسد ندارند و فقط یک ادعایی را مطرح کرده‌اند. / فکر می‌کنم اظهاراتی که در خصوص بحث دخالت دولت در انتخابات مطرح شد، خیلی با واقعیات انتخابات همخوان نیست. /به نظر بنده اشخاصی مانند آقای حداد عادل، باید به جای پرداختن به این نوع سخنانی که مستند نیست، بهتر است که دلایل شکستشان را ارزیابی کرده و رفتار خود را آسیب‌شناسی کنند.

قلم | qalamna.ir :

۶۱_IMG_6074

عضو حزب اعتمادملی با انتقاد از اظهارات اخیر حداد عادل، گفت: وزیر کشور خیلی صریح اعلام کردند که اگر مستنداتی وجود دارد ارائه شود و از این رو باید به جای بیان کلیات و زیر سؤال بردن بحث انتخابات به ارائه اسناد و مدارک بپردازند، البته اگر داشته باشند که به نظر می‌رسد ندارند و فقط یک ادعایی را مطرح کرده‌اند.

محمدجواد حق‌شناس  با اشاره به اظهارات اخیر حداد عادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات، اظهار داشت: فکر می‌کنم اظهاراتی که در خصوص بحث دخالت دولت در انتخابات مطرح شد، خیلی با واقعیات انتخابات همخوان نیست. 

وی افزود: خود آقای وزیر کشور خیلی صریح اعلام کردند که اگر مستنداتی وجود دارد ارائه شود و از این رو باید به جای بیان کلیات و زیر سؤال بردن بحث انتخابات به ارائه اسناد و مدارک بپردازند، البته اگر داشته باشند که به نظر می‌رسد ندارند و فقط یک ادعایی را مطرح کرده‌اند. 

این فعال سیاسی با بیان اینکه شاید اگر مروری به نتیجه انتخابات مجلس دهم و بخصوص فهرست تهران داشته باشیم، به روشنی پی به دلائل و چرایی بیان این اظهارات و ادعا‌ها برسیم، گفت: طرح دخالت دولت روحانی در انتخابات به نوعی فرار به جلو یا جلب توجه افکار عمومی است که حداقل ذهن علاقه مندان یا طرفداران خود را با خود همراه کرده و دلیلی را برای این شکست فاحش بیان و ارائه کنند. 

وی تصریح کرد: به نظر بنده اشخاصی مانند آقای حداد عادل، باید به جای پرداختن به این نوع سخنانی که مستند نیست، بهتر است که دلایل شکستشان را ارزیابی کرده و رفتار خود را آسیب‌شناسی کنند. 

حق‌شناس افزود: البته ما شاهد آن هستیم که در جریان اصولگرا تحلیل‌هایی می‌آید و حتی توسط خود دوستانشان به نوعی عنوان می‌شود که شکست این مجموعه در انتخابات اخیر و عدم اقبال مردم به آن‌ها، به خاطر این بود که فهرست ارائه شده اصولگرایان در انتخابات اخیر یک طرفه و در مسیر افراط قرار گرفته بود. 

وی اضافه کرد: برخی از دلایل شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر نیز، بر می‌گشت به عملکرد نهاد نظارتی مانند شورای نگهبان؛ اینکه ما شاهد رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح طلبان و حامیان دولت بودیم و اصلا این موارد شاید دلایل روشن تری برای بیان آن شکست‌ها باشد تا پرداخته شدن به آن اتهامات بی‌اساس و بی‌سند که فقط برای دلخوشی هواداران خودشان مطرح می‌کنند./ ایلنا

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.