stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 33011
  • 06 اردیبهشت 1395 - 11:35
6

خواهرزاده روی خاله‌اش اسید پاشید

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به پاشیدن اسید به روی خاله‌اش در خیابان برزیل کرده بود، خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ آریا حاجی زاده در این‌باره گفت: در ساعت ۱۵ روز پنجم اردیبهشت ماه وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان برزیل شرقی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد که به دنبال آن مأموران کلانتری در محل حاضر و پس از انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که اسیدپاشی میان دو خانم صورت گرفته است که نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که اسیدپاشی توسط خانمی ۴۲ ساله انجام شده که طی آن اقدام به پاشیدن اسید بر روی خاله ۶۳ ساله خود کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم صبح امروز از سوی مقام قضایی برای انجام تحقیقات و صدور قرار بازداشت به دادسرای جنایی تهران اعزام شده است.

وی درباره انگیزه متهم نیز گفت: متهم در تحقیقات اولیه صرفا به ارتکاب اسیدپاشی اعتراف و تا لحظه اعزام به دادسرای جنایی ، در خصوص انگیزه اسیدپاشی سکوت اختیار کرده بود و تنها اظهار داشته است که مهم پاشیدن اسید بوده که من آن‌ را قبول دارم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در بررسی میدانی به عمل آمده از محل ارتکاب جنایت و با کشف بلیط هواپیما و روادید کشور کانادا مشخص شد که متهم قصد مسافرت به کشور کانادا را داشته که پیش از آن اقدام به اسیدپاشی بر روی خاله خود کرده است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.