stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 32882
  • 31 فروردین 1395 - 23:21
4

واکنش رئیس جمهور به مسئلهء ایجاد طرح ۷ هزار گشت نامحسوس حجاب / برخی امور مربوط می شود به نیروهایی که هستند!

واکنش رئیس جمهور به مسئلهء ایجاد طرح ۷ هزار گشت نامحسوس حجاب / برخی امور مربوط می شود به نیروهایی که هستند!

پرسش سعید ایمانی، خبرنگار و نماینده نشریات استانی از رییس جمهور در خصوص وعده انتخاباتی روحانی در مورد حفظ کرامت انسانی و شروع هفت هزار نیروی گشت نامحسوس در تهران و پاسخ روحانی در نشست خبری استان سمنان

قلم | qalamna.ir :

جناب آقای رئیس جمهور با توجه به صحبت های انتخاباتی حضرتعالی در تاریخ ۱۸ خرداد سال ۹۲ در همایش تدبیر و امید در ورزشگاه شیرودی تهران که فرموده بودید (من نقل قول مستقیم میکنم فرمایش حضرتعالی را) : من کاری خواهم کرد که با کمک پلیس زحمتکش کشور در سراسر خیابان ها امنیت واقعی مستقر شود و دختران ما در خیابان ها احساس امنیت کنند. من نخواهم گذاشت ماموری بی نام و نشان از کسی سوال کند. دختران جامعه ما خود حافظ حجاب و عفاف هستند.

photo_2016-04-19_23-16-42

در پی خبری که دیروز در تهران از طرحی رونمایی شده است که از آغاز فعالیت ماموران نامحسوس پلیس امنیت اخلاقی حکایت دارد. نظر حضرتعالی بعنوان سکان دار دولت تدبیر و امید و همچنین یک حقوقدان درمورد اجرای این طرح چیست ؟

قلم ، دکتر حسن روحانی در نشست خبری در پایان سفر به استان سمنان اینگونه پاسخ می دهد:  ببینید یک طرح هایی در کشور اجرا می شود که بخشی از آن مربوط می شود به دولت و بخش اجرایی و برخی از امور هم مربوط می شود به دستگاه های دیگر به بخش قوه قضاییه یا نیروهایی که هستند. دولت به همان وعده ای که به مردم داده است عمل خواهد کرد یعنی هرجا که امکان پذیر باشد از توان خودش استفاده می کند برای اینکه مردم احساس امنیت کنند. بسیاری از امور هست که ما در بعضی از زمینه ها متاسفانه به عکس عمل می شود. اولین وظیفه ای که ما نسبت به مردم داریم احترام به شخصیت مردم ، جایگاه مردم ، این کرامت انسانی را خداوند برای تمام انسان ها قرار داده است .برای همه ی انسان ها است حالا بحث دین و مذهب و اسلام و اینها مراحل بعدی است  ولی اصل کرامت “وَ لَقَدْ کَرَّمْنا بَنی آدَمَ” ابناء بشر از دیدگاه قرآن و از دیدگاه اسلام دارای کرامتند و کرامت مردم باید حفظ بشود . مسئله دوم این است که مردم ما مردمی خوب و وظیفه شناسی هستند ، البته همه ی ما باید در زمینه فرهنگی کار بکنیم و تلاش بکنیم، مسئولین فرهنگی باید کار بکنند و ما باید کاری بکنیم که مسئله ای که از طریق فرهنگی حل می شود از طرق دیگر نیاییم آن را حل بکنیم. ما طبق آیه قرآن دنبال موعظهء حسنه باید باشیم دنبال جدال احسن باید باشیم، بهترین راه و کوتاه ترین راه را باید انتخاب کنیم، انشالله دولت در این زمینه اقداماتی که در حد توان قدرت اجرایی هست را انجام خواهد داد.

 

هشتگ: , ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. یعنی قشنگ پیچوندا، حقوقدان عزیز بگو دست من نیست، چرا آیه قرانی تلاوت می کنی

  2. هعیییییی آقای روحانی هعییییییی، هم خرت از پل گذشت هم گله گوسفندات
    ببین اگه دختر خودتم تو خیابون باهاش از این نوع رفتارا بشه بازم آیه قران براش میخونی!؟؟؟

  3. اخه این چه کاریه؟!! این برخوردهای چکشی با مسائل فرهنگی فقط مردم رو به نظام بدبین میکنه و وجهه امر به معروف رو در جامعه اسلامی سیاه میکنه!! چرا کسی بدنبال ریشه یابی معضل بدحجابی نیست؟
    اگر‌ قرار بود مردم با زور و ترس دیندار بشن که قدرت انتخاب به انسان داده نمیشد! حکومت وظیفه داره زمینه رشد و تعالی جامعه رو فراهم کنه تا مردم خودشون راه درست رو انتخاب کنن نه اینکه تو این زمینه هیچکاری انجام نشه و فقط بخوان بزور بگن مردم چطور‌ زندگی کنن، معلومه که کسی نمیپذیره.

  4. اساسا باید آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور امور حق ودرست خودش را با جسارت احمدی نژاد بیان وعمل کند. ونه با محافظه کاری.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.