stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 32862
  • 31 فروردین 1395 - 11:45
6

پیش‌بینی تابش از ترکیب اعتدالی-اصلاح طلبی مجلس دهم

پیش‌بینی تابش از ترکیب اعتدالی-اصلاح طلبی مجلس دهم

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: ترکیب مجلس آینده اگر به نفع اصلاح طلبان و اعتدالیون رقم بخورد بیشتر اعضای هیات رئیسه هم از این ترکیب خواهند بود.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا تابش با بیان این که ترکیب مجلس آینده بستگی به مرحله دوم انتخابات دارد گفت: در هر صورت ترکیب اعتدالی – اصلاح طلبی محتمل‌تر است زیرا ما در لیست خود چهره‌هایی چون آقایان جلالی و نعمتی و لاریجانی را داشتیم که این افراد اصولگرای معتدل هستند.

وی تصریح کرد: ‌بنابراین در ترکیب مجلس آینده بسیاری از تندروها حضور نخواهند داشت و جایگاهی هم ندارند و تعداد آنها بسیار قلیل است و از سوی دیگر عده اعتدالیون و اصلاح طلبان بیشتر است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با تاکید بر این که ترکیب هیات رئیسه مجلس دهم هم بستگی به ترکیب مجلس دارد گفت: اگر نصف بعلاوه یک ترکیب به نفع اعتدالیون و اصلاح طلبان رقم بخورد مسلم است که بیشتر اعضای هیات رئیسه از این ترکیب خواهند بود، اما اگر کمتر شود ممکن است از اصولگرایان معتدل هم باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان این که تمام راهبردهای استراتژیک ما معطوف به رای آوری کاندیداها در دور دوم انتخابات است گفت: در راهبردهایی که تعریف شده همه تصمیمات در یک محیط دموکراتیک انجام خواهد شد. ضمن این که فضایی با تعامل، هماهنگی و وفاق میان فراکسیون‌ها باید ایجاد شود.

تابش در پایان افزود: راهبرد دیگری که دنبال می‌کنیم نفی تمامیت خواهی است، زیرا ما به تناسب فراکسیون‌ها و گروههای دیگری که در مجلس وجود دارند در مدیریت‌های مختلف برای آنها احترام و حق قائل می‌شویم. / ایسنا

 

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.