stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 32650
  • 21 فروردین 1395 - 13:05
2

کشف باند بزرگ زمین‌خواری در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از کشف باند بزرگ زمین خواری در شهر کرمان و دستگیری رئیس این باند خبر داد.

قلم | qalamna.ir :
روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان دادخدا سالاری بیان کرد: اعضای این باند تاکنون بیش از دو هزار قطعه اراضی را به افراد مختلف به قیمت های گزاف فروخته اند که اغلب این اراضی دولتی است.
 
وی ارزش زمین های دولتی که توسط این باند به فروش رسیده را بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: رئیس این باند هم اکنون بازداشت است و تحقیقات ادامه دارد.
 
وی گفت: پس از جمع آوری اخبار مشخص شد یک باند با دایر کردن بنگاه معاملاتی املاک و یک دفتر و استخدام چندین نفر اقدام به شهرک سازی و نامگذاری یک شهرک و فروش قطعات این شهرک کرده است. 
 
دادستان کرمان اظهار کرد: برخورد با باند مذکور در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت و مشخص شد بیش از دو سوم اراضی فروخته شده متعلق به دولت است.
 
وی گفت: این باند برای فریب خریداران و جلب توجه افراد اقدام به چاپ بیع نامه و مهر برجسته و نقشه تفکیکی جعلی کرده و از این طریق به طرف معامله القا می کردند که املاک دارای اعتبار لازم هستند. 
 
سالاری افزود: نکته قابل توجه و جالب این است که باند مذکور نقشه شهرک موهوم را که در آن درمانگاه، مدرسه، فضای سبز، سینما و سایر امکانات شهری لحاظ شده بود برای فریب به خریداران نشان می داد تا از این طریق به آنان اطمینان بدهد زمین های خریداری شده در بهترین موقعیت قرار دارند.
هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.