stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 32487
  • 19 فروردین 1395 - 12:56
0

اولین شعبه برند ایتالیایی “کامیچی سیما” به تهران امد

کمی‌ پس از برداشته شدن تحریم‌ها در ایران، کامیچی سیما جز اولین برند‌های ایتالیایی حوزهٔ مٔد و فشن استکه وارد بازار ایران شده است.

قلم | qalamna.ir :
۲۰۱۶۰۴۰۶۰۹۵۸۱۷_thumbnailکمی‌ پس از برداشته شدن تحریم‌ها در ایران، کامیچی سیما جز اولین برند‌های ایتالیایی حوزهٔ مٔد و فشن استکه وارد بازار ایران شده است. و به مناسبت نوروز باستانی اولین بوتیک را در تهران واقع در مرکز خرید تیراژه ۲ افتتاح کرده است.
 
این برندِ پیرا‌هن که متعلق به کمپانی فنیچا می‌باشد، طرحی در راستای داشتن ۲۰ بوتیک در شهرهای بزرگ ایران در ۵ سال آینده پیش بینی‌ می‌کند. 
 
فابیو کاندیدو مدیر عامل این شرکت  در  گفتگو با fashion magazine می‌گوید :”من بسیار مفتخر هستم که میتوانیم ایران را جز لیست کشورهای که کامیچی سیما در آنجا حضور دارد داشته باشیم و معتقد هستم که بازار ایران دارای پتانسیل بالایی‌ برای پیشرفت و حضور در سطح بین‌الملل می‌باشد و همچنین یقین دارم که مردم ایران قادر به درک سبک ایتالیایی و کیفیت کالاهای ما هستند.”
 
کامیچی سیما به غیر از ایتالیا در کشور‌هایی‌ همچون اتریش،سویس ، ژاپن، چین ، آمریکا، یونان ، پاناما ، لبنان، امارات متحده، قزاقستان، کاراییب، مکزیک و هم اکنون در ایران فعالیت می‌کند.
شعبه اول این برند در مجتمع تجاری تیراژه ۲ در خیابان مدنی افتتاح شده است.
ترجمه از سایت
fashion magazine
۲۲ March 2016
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.