stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 32457
  • 19 فروردین 1395 - 0:57
5

ترامپ هر چیزی می‌تواند باشد الا رئیس جمهور

ترامپ هر چیزی می‌تواند باشد الا رئیس جمهور

دموکرات‌ها سخت در تلاشند تا از تضادهای موجود میان باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا و دونالد ترامپ، نامزد پیشرو جمهوری خواهان استفاده کنند تا ثابت کنند ترامپ هر چیزی می‌تواند باشد الا رئیس جمهور.

قلم | qalamna.ir :

ماه‌ها اوباما و معاونینش از ورود به نزاع‌های انتخاباتی اجتناب کرده و اجازه ندادند کمپین‌های انتخاباتی، برنامه‌های اوباما را تحت تاثیر قرار دهد.

اما با توجه به اینکه هیلاری کلینتون و برنی سندرز، نامزدهای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان به مبارزات خود درخصوص اولویت‌های دموکراتیک ادامه می‌دهند، این وظیفه به شدت بر شانه اوباما قرار گرفته تا مثال نقضی برای دونالد ترامپ باشد، کسی که صعودش به کاخ سفید برابر با سرزنش گسترده اوباما خواهد بود.

هنگامی که اوباما وارد معرکه شد، تنها سرزنش‌های ضمنی را درخصوص “پدیده ترامپ” همچون اظهاراتی در سپتامبر سال گذشته میلادی مبنی بر اینکه “آمریکا در حال حاضر عالی است”، مطرح کرد. اما در حال حاضر انتقاد از ترامپ صریح‌تر و آسان‌تر شده است.

به طور مثال اوباما در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات و پیشنهادات ترامپ به روابط آمریکا خدشه‌ وارد می‌کند یا خیر؟ گفت: بله من دائما نظر رهبران خارجی را درباره پیشنهادات عجیبی که مطرح می‌شود، جویا می‌شوم. آن ها انتظار ندارند چنین نظراتی از کاخ سفید منتشر شود.

کمیته ملی دموکراتیک به سرعت فیلمی از اظهارات اوباما را منتشر کرد و نشان داد که ترامپ خلق و خوی لازم برای فرمانده کل قوا بودن را ندارد.

این در حالی است که هرگاه اوباما نظرش مبنی بر اینکه گمان نمی‌کند ترامپ در انتخابات پیروز شود را مطرح می‌کند منتقدان وی در واکنش، کارهای نیمه تمام اوباما را مطرح می‌سازند.

 

منبع: آسوشیتدپرس

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.