stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 32346
  • 17 فروردین 1395 - 12:23
5

صوفی: شرایط تبلیغاتی اصلاح‌طلبان در مقابل رقیبش بسیار نابرابر بود

صوفی: شرایط تبلیغاتی اصلاح‌طلبان در مقابل رقیبش بسیار نابرابر بود

رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان تهران، گفت: اصلاح‌طلبان در شرایط نابرابری توانستند به پیروزی برسند، امکانات تبلیغاتی ما با رقیبمان برابر نبود.

قلم | qalamna.ir :

۱۴۵۹۸۰۶۳۶۱۳۳۸_Nadimi-2علی صوفی در مراسم دید و بازدید نوروزی و تقدیر از فعالان ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان ، ‌اظهار کرد: چالش‌های فراوانی داشتیم و زحمات زیادی کشیده شد تا شورای عالی سیاست‌گذاری تشکیل شود و به اتفاق آراء این شورا به ریاست دکتر عارف به کار خود ادامه داد.

وی ادامه داد: همه بزرگان اصلاح‌طلب از این شورا تبعیت کردند و وحدتی میان همه شکل گرفت. به نظر می‌رسید که در آن شرایط مأموریت ما مأموریتی غیرممکن بود؛ چرا که امکانات ما در مقابل امکانات رقبایمان بسیار ناچیز بود و فضا هم ناامیدکننده بود. بیم آن می‌رفت که به جای پیروزی شکست بخوریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین افزود: عقلانیت حاکم میان اصلاح‌طلب‌ها به جایی رسید که دیدیم جوانان اصلاح‌طلب بسیار عاقلانه‌تر از گذشته رفتار می‌کنند. میان آنها بحث تحریم انتخابات نبود بلکه قاطعانه و امیدوارانه به پیروزی می‌اندیشیدند. ما با امکانات محدود و در آن شرایط ستادی تشکیل دادیم. اگر تفضل الهی نبود ممکن بود احساسات بر ما غلبه کند. ستاد ستارخان را در حالی که امکاناتمان بسیار ناچیز بود شکل دادیم.

وی با انتقاد از نبود شرایط تبلیغاتی برابر برای دو جناح رقیب در انتخابات گذشته، گفت: شهرداری با ما برای تبلیغات محیطی همکاری نکرد. برخی فرصت‌ها را هم با همزمانی زمان تبلیغات با دهه فجر از دست دادیم. فرصت‌های تبلیغات برای ما محدود بود اما برای رقیبمان حد و مرزی نداشت. با آنکه بنر شخصی ممنوع بود اما رقبای ما از آن استفاده کردند. این شرایط ما را نگران می‌کرد اما ناامید نمی‌شدیم.

صوفی خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با اعضای شورای سیاست‌گذاری داشتیم و تمام فرصت‌ها و تهدیدها را بررسی می‌کردیم. با رد صلاحیت گسترده روبرو شدیم. با اینکه رد صلاحیت‌ها قابل قبول نبود و مشکل ایجاد می‌کرد اما ما به کارمان ادامه دادیم. رقبای ما در این شرایط هم دست از آزار برنداشتند. اعلام کردند که چون خود اعضای ستاد رد صلاحیت شده‌اند پس ستاد تهران تعطیل شده است.

وی افزود: اما چون از طرف ما قوه عاقله‌ای حاکم بود از این شرایط نهراسیدیم. کنفرانس مطبوعاتی تشکیل دادیم و گفتیم ما هستیم. اصلاح‌طلبان شناخته شده‌مان پنج نفر بودند و از بقیه خواستیم که خود را به ما معرفی کنند و در یک پروسه به لیست ۳۰ نفره تهران رسیدیم. / ایسنا

هشتگ: ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.