stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 32293
  • 16 فروردین 1395 - 11:35
6

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام برای کنکور کارشناسی ارشد پزشکی برای سومین بار و از تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

محمدحسین پورکاظمی ،با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در اول بهمن‌ماه سال ۹۴،اظهار کرد:مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در اول بهمن‌ماه سال ۹۴ آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در ۱۴ بهمن‌ماه به پایان رسید.مجددا در تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفند‌ماه امکان ثبت‌نام برای داوطلبان آزمون مذکور فراهم شد.

وی از ثبت‌نام ۷۲ هزار ۲۷۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی خبر داد و افزود:امکان ثبت‌نام در آزمون مذکور برای بار سوم از تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه فراهم شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.همچنین داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام نموده‌اند نیز می‌توانند در این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در ادامه درمورد زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی نیز گفت:این آزمون صبح و عصر پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. / ایسنا

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.