stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 32273
  • 15 فروردین 1395 - 20:55
3

غرویان: کسانی که خود را مالک مردم می‌دانند به هاشمی حمله می‌کنند / ده‌نمکی در اندازه هاشمی نیست

مسعود ده‌نمکی در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد با آیت‌الله هاشمی طرف شود. این کارگردان بهتر است بداند در گذشته و قبل از وی افرادی قصد تخریب آیت‌الله هاشمی را داشتند، اما به نتیجه نرسیدند چراکه دست خدا، «یدالله» با جماعت است و پشتوانه قدرت، مردم هستند. مردم در انتخابات هفتم اسفندماه دست قدرت الهی را نشان دادند.

قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام محسن غرویان گفت:

* {درباره ریاست مجلس خبرگان و ترکیب هیئت رئیسه آن} اعضای خبرگان بهتر است شخصی را که نسبت به بقیه پایگاه مردمی بیشتری دارد و با آرای حداکثری در انتخابات نفر اول شده است، به عنوان ریاست مجلس پنجم خبرگان رهبری انتخاب کنند.

* مردم علاقه دارند ترکیب و ریاست مجلس خبرگان رهبری انعکاس نظر خودشان باشد. در نتیجه هیئت رئیسه و رئیس مجلس باید بر اساس آرای مردمی و البته عقل، منطق شکل بگیرد.

* به اعتقاد من، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری قابلیت این را دارد که به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس پنجم خبرگان رهبری انتخاب شود چراکه وی نیز در انتخابات هفتم اسفندماه توانست آرای حداکثری مردم را به نفع خویش جذب و جلب کند.

* من شخصی را که در حد و اندازه آیت‌الله هاشمی باشد تا با وی بر سر ریاست مجلس خبرگان رقابت کند نه می‌بینم و نه می‌شناسم.

* حملات اخیر افراطیون نسبت به آیت‌الله هاشمی به دلیل لیستی است که وی در انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری منتشر کرد.

* افرادی که خودشان را مالک مردم می‌دانند به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حمله و اهانت می‌کنند. این در حالی است که تجربه و تاریخ زندگی آیت‌الله هاشمی نشان می‌دهد که هیچ شخصی نمی‌تواند وی را از صحنه کنار بزند و وی نیز فردی نیست که با این گونه حملات و توهین‌ها صحنه را ترک کند.

* امیدوارم فضای حاکم بر مجلس پنجم خبرگان رهبری بر اساس «تعادل و اعتدال» شکل بگیرد.

* مسعود ده‌نمکی در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد با آیت‌الله هاشمی طرف شود. این کارگردان بهتر است بداند در گذشته و قبل از وی افرادی قصد تخریب آیت‌الله هاشمی را داشتند، اما به نتیجه نرسیدند چراکه دست خدا، «یدالله» با جماعت است و پشتوانه قدرت، مردم هستند. مردم در انتخابات هفتم اسفندماه دست قدرت الهی را نشان دادند.

 

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.