stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 32226
  • 15 فروردین 1395 - 12:38
7

تابش: خاتمی بدون استناد به یک ماده قانونی، ممنوع‌التصویر، ممنوع‌البیان، ممنوع‌القلم و حتی ممنوع‌المعاشرت شدند

تابش: خاتمی بدون استناد به یک ماده قانونی، ممنوع‌التصویر، ممنوع‌البیان، ممنوع‌القلم و حتی ممنوع‌المعاشرت شدند

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس نهم گفت: تمام تلاش‌مان را برای پیروزی «لیست امید» به کار می‌بندیم. / آقای خاتمی که دو دوره رئیس‌جمهور کشور بوده و عملکرد بسیارخوبی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشتند، بدون استناد به یک ماده قانونی، ممنوع‌التصویر، ممنوع‌البیان، ممنوع‌القلم و حتی ممنوع‌المعاشرت شدند

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا تابش با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیروزی ائتلاف اصلاح‌طلبان و «لیست امید» در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها، اظهار کرد: طبیعی است ما اعتماد مردم را باید در مدیریت شایسته مجلس جوابگو باشیم و لازمه حیات یک گروه سیاسی، حضور در مسند قدرت است.

تمام تلاش‌مان را برای پیروزی «لیست امید» به کار می‌بندیم

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم گفت: باید همه توانمان را به کار ببندیم که نمایندگانی که دیدگاه‌شان به اصلاح‌طلبی و اعتدال و همراهی با دولت نزدیک است، در مرحه دوم انتخابات رای بیاورند تا بتوانیم اکثریت مجلس دهم را در اختیار داشته‌باشیم.

رایزنی‌ها برای مرحله دوم انجام شده است

او در توضیح اقدام‌های انجام‌گرفته از سوی ائتلاف اصلاح‌طلبان برای تدوام پیروزی «لیست امید» در مرحله دوم، گفت: رایزنی‌ها و صحبت‌هایی انجام شده و ازسوی نیروهای شاخص اصلاح‌طلب و اعتدالی برای حضور در شهرستان‌ها جهت سخنرانی و حمایت از نامزدهای «لیست امید» نیز اعلام آمادگی به عمل آمده است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس نهم همچنین در تشریح نقش حمایت سیدمحمد خاتمی و آیت‌الله هاشمی در پیروزی «لیست امید» یادآور شد: به هر حال این آقایان در مبارزه با رژیم شاه، پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی، تثبیت پایه‌های نظام در فراز و نشیب‌ها نقش‌آفرین بودند و هیچ‌گاه ارتباط خود را با مردم قطع نکردند و به واقعیت‌های زمانه و خواسته‌ها و مطالبه‌های مردم توجه ویژه‌ای داشتند و مشی‌شان، تساهلی-تعاملی بوده و قدرت جاذبه بسیاری داشتند و کمتر مردم را دفع کرده‌اند.

نتیجه اقدام‌ها علیه خاتمی، تاثیرگذاری او در انتخابات بود

او ادامه داد:‌ در مورد شخص آقای خاتمی علاوه بر این مسائل، بحث مظلومیت ایشان بسیار کارساز واقع شد. چراکه آقای خاتمی که دو دوره رئیس‌جمهور کشور بوده و عملکرد بسیارخوبی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشتند، بدون استناد به یک ماده قانونی، ممنوع‌التصویر، ممنوع‌البیان، ممنوع‌القلم و حتی ممنوع‌المعاشرت شدند که نتیجه این اقدام‌ها علیه آقای خاتمی همین تاثیرگذاری ایشان در بحث انتخابات بود. در هر صورت افرادی که مورد مظلومیت قرار می‌گیرند، نظر مردم به آن‌ها مثبت می‌شود.

نماینده منتخب مردم اردکان در انتخابات مجلس دهم یادآور شد: نکته مهم دیگر در این انتخابات این است که ما باید بخشی هرچند اندک از رای مردم را رای سلبی آن‌ها بدانیم که باتوجه به این‌که نمی‌خواستند گروهی خاص که نتوانسته‌بودند منشاء اثر باشند و علامت نادرست به جامعه بین‌الملل دادند، روی کار بمانند رای خود را به گروه رقیب که اصلاح‌طلبان بودند، دادند.

احتمال تشکیل پارلمان در سایه

تابش با تاکید بر ضرورت حمایت بزرگان اصلاحات از نمایندگان جوان‌تر در مجلس دهم و احتمال تشکیل پارلمان در سایه با حضور آنها خاطرنشان‌کرد: حضور قشر جوان و به‌روز که هم عالم هستند و هم به مقتضیات زمانه آشنایی دارند و درک درستی از تاثیر فناوری اطلاعات دارند، موهبت است اما در کنار این افراد، نمایندگان باتجربه نیز حضور دارند که تلفیق این دو گروه می‌تواند معجزه‌‌آفرین باشد، به شرطی که بتوانیم ساختار مجلس را به عنوان بستر حرکت‌های خود اصلاح کنیم. / ایلنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.