stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 31844
  • 09 فروردین 1395 - 19:36
5

روحیه هاشمی رفسنجانی امسال از هر زمان دیگری بهتر بود

هاشمى اگر چه مثل هر کس دیگر داراى گذشته اى قابل نقد هست اما تحملش، صداقتش و همراهیش با مردم باعث شده تا عزتى واقعى و عاقبت به خیرى نصیبش شود.

قلم | qalamna.ir :

 هنگامه شهیدی فعال سیاسی اصلاح طلب در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت :  راستش را بخواهید خیلى علاقه اى به دید و بازدیدهاى رسمى و ادارى ندارم،اما سعى میکنم هر سال دو نفر را نه از باب سمت هاى ادارى بلکه به لحاظ اعتقاد به شخصیت آنها در ایام نوروز دیدار کنم یکى آقاى هاشمى رفسنجانى است که خود بخشى از تاریخ زنده این مرز و بوم می باشد و دیگر اسحاق جهانگیرى که همیشه احساس می کردم از جنس توده هاى مردم است، به هر حال امروز به دیدار این دو مرد محترم رفتم، هم زمان وزرا ، مدیران ارشد و شخصیت هاى دیگرى نیز حضور داشتند، زنگنه و نعمت زاده را دیدم که گرد پیرى بر سرو صورتشان نشسته اما لبخند به لب و با نشاط، گویى که جوسازى ها و شانتاژهاى افراطیون را به سخره گرفته اند؛ نوبخت نیز با همان صداقت و لطافت همیشگى در جمع حاضر با آقاى هاشمى سخن گفت و از لحن و وزن صدایش احساس میکردم که از به هم ریختن سخنرانیش در محل یادمان جبهه هاى جنگ جنوب دلخور است؛ چیت چیان، سیف، قاضى زاده هاشمى و دکتر علی ربیعی ، دیگر وزرا و مدیران نیز همه با روحیه نشاط بودند. با آقاى جنتى وزیر ارشاد که به زعم اینجانب از معدود وزراى خوش فکر ، داراى دیدگاه توسعه گرا و از خود گذشته است پیرامون موضوعات روز گپی دوستانه زدم.
روحیه آقاى هاشمى رفسنجانى از هر زمان دیگر بهتر بود؛ چنانکه گفتم من سالهاى گذشته هم در این روزها به دیدار نوروزى ایشان میرفتم ولى مقایسه حال وى نسبت به گذشته واقعا قابل مقایسه نبود. کمتر سیاستمدارى این همه فشارهاى کمرشکن را در چنین سن و سالى تحمل میکند؛ عزت و ذلت دست خداست. هاشمى اگر چه مثل هر کس دیگر داراى گذشته اى قابل نقد هست اما تحملش، صداقتش و همراهیش با مردم باعث شده تا عزتى واقعى و عاقبت به خیرى نصیبش شود.

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.