stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 31806
  • 08 فروردین 1395 - 19:45
4

تشدید تدابیر امنیتی در شهرهای مهم انگلیس

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند، پلیس این کشور قصد دارد در پی حملات تروریستی اخیر در بلژیک، بیش از ۲۰۰۰ افسر پلیس دیگر را در خیابانهای شهرهای بزرگ این کشور به منظور تامین تدابیر امنیتی بیشتر مستقر کند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس بلژیک اخیرا از دستگیری محمد ابرینی، یکی از سازمان دهندگان انفجارهای اخیر بروکسل و همدست مغز متفکر حملات تروریستی ماه نوامبر پاریس خبر داد. پلیس بلژیک در جریان عملیات ویژه برای دستگیری این فرد تصاویر یک مجتمع تجاری در شهر بیرمنگام انگلیس را یافت که از احتمال تمایل تروریست‌ها برای انجام حمله‌ای در انگلیس خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش نشریه ساندی تایمز انگلیس، مقامها پس از کشف این تصاویر به سبب افزایش تهدید تروریسم در این کشور قرار است با استقرار بیش از ۲۰۰۰ افسر پلیس دیگر تدابیر امنیتی را تقویت کنند.

این نشریه همچنین اعلام کرد که تعداد افسران مسلح پلیس انگلیس به میزان ۱۰۰۰ تن افزایش پیدا کرده و سربازان دیگر به منظور حفاظت از تاسیسات هسته‌ای در صورت بروز حملات تروریستی چندگانه در انگلیس مستقر خواهند شد.

روز سه‌شنبه گذشته در جریان انفجارها در فرودگاه و یک ایستگاه مترو در شهر بروکسل دست کم ۳۱ تن کشته شدند و گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.