stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 31793
  • 08 فروردین 1395 - 19:16
1

تمدید مهلت ثبت‌نام استخدام پست بانک

با توجه به مصادف شدن ثبت‌نام استخدام پست بانک ایران با تعطیلات پایان سال ۱۳۹۴ و ایام نوروز و همچنین لزوم فراهم کردن شرایط ثبت‌نام برای عموم هموطنان واجد شرایط، مهلت شرکت در این مرحله از آزمون استخدامی تا ۲۰ فروردین سال ۱۳۹۵ تمدید شد.

قلم | qalamna.ir :
در این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های موردنیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار خواهد شد، داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند در آزمون استخدامی پست بانک ایران شرکت کنند. 
 
رده‌های شغلی مورد نیاز نگهبان، متصدی امور بانکی، کارشناس ارزی و کارشناس حقوقی است و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون حقوقی (انگلیسی)، حقوق تجارت، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و کیفری و متون فقه، رده شغلی متصدی کارشناس (ارزی) شامل مالیه بین‌الملل، تجارت بین‌الملل بانکداری بین‌الملل، خرید و سفارشات خارجی و زبان انگلیسی (بازرگانی) است که افراد قبول شده در آزمون کتبی پس از انجام مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی به استخدام پست بانک ایران در می‌آیند. 
 
داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد نیاز استان‌ها به وب‌سایت پست بانک ایران مراجعه کنند. 
 
ثبت‌نام از ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۹۴ آغاز و تا ۲۰ فروردین‌ماه امسال ادامه دارد و کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آن نیز متعاقباً از طریق وب‌سایت پست بانک ایران اعلام می‌شود.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.