stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 31772
  • 08 فروردین 1395 - 12:23
1

وقتی یک فراورده گوشتی کرم می زند…+فیلم

وقتی یک فراورده گوشتی کرم می زند…+فیلم

وقتی یک فراورده گوشتی کرم می زند نشانگر این است که تولید کنندگان آن فساد می کنند! چرا که پر واضح است از مواد غیر استاندارد و فاسد و غیر بهداشتی برای تولید آن استفاده شده است، براستی چه کسی پاسخگوی سلامت و هزینه هایی که بر سلامت مردم تحمیل می شود است ؟بیمه؟ وزارت بهداشت؟ تولیدکنندگان؟ و یا اورژانس؟ مسئولین مربوطه لطفا پاسخگو باشید!

قلم | qalamna.ir :

قلم، ویدیوی ارسالی یک شهروند ایرانی به کانال قلم موجب شد تا به تمام مردم کشورمان اطلاع رسانی کنیم تا به هنگام خرید محصولات برخی تولید کنندگان دقت کافی را داشته باشند در این ویدیو که خود گویای موضوع است شاهد یک فاجعه در صنعت تولید فراورده های گوشتی خواهید بود.

گفتنی است پیشتر از این قبیل موارد همانند روغن های پالم ، آب معدنی های فاسد و… نیز وجود داشته که متاسفانه با توجه به این تصاویر و موارد متعددی که در کشورمان رخ می دهد هیچ اقدام و نظارتی بر نحوه تولید و رعایت بهداشت در خوراک مردم صورت نگرفته است.
وبگاه خبری تحلیلی قلم از وزارت بهداشت و شخص محترم و گرامی وزیر بهداشت درخواست می کند این مورد مهم را علاوه بر موارد درمانی که از ابتدای کار دولت به جد پیگیر بوده اند در اولویت قرار داده و مسئله بهداشت در تولیدات و خوراکی های مصرفی این ملت بزرگ را رسیدگی نمایند .

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چشم وزارت بهداشت روشن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.