stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 31689
  • 04 فروردین 1395 - 17:41
3

نامه هنگامه شهیدی به رئیس جمهوری در پی رد صلاحیت مینو خالقی

نامه هنگامه شهیدی به رئیس جمهوری در پی رد صلاحیت مینو خالقی

از جنابعالى به عنوان ناظر بر اجراى قانون اساسى درخواست می شود تا به هر نحو ممکن از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیرى کنید.

قلم | qalamna.ir :

هنگامه شهیدیجناب آقاى دکتر حسن روحانى، ریاست محترم جمهورى! 

با درود و شادباش سال نو، به عنوان یک روزنامه نگار و فعال سیاسى مراتب تاسف خود را در خصوص اعلام شوراى نگهبان مبنى بر رد صلاحیت سرکار خانم مینو خالقى جوانترین منتخب مجلس دهم و منتخب مردم اصفهان اعلام میدارم.
جناب رییس جمهور، واقعا معلوم نیست در این کشور چه میگذرد و چه کسى مسئول حقوق مردم است، ظاهرا عصبانیت از جنبش مردم که در یک حرکت کاملا قانونى مطالبات سلبى و اثباتى خود را اعلام کردند را پایانى نیست و پر واضح است که جریان انحصارطلب به دنبال ناامید کردن مردم از فهرست هاى “امید” در انتخابات است و رد صلاحیت منتخب مردم پس از راى گیرى ، بدعتى خواهد شد براى دور زدن آراء مردم در دیگر دوره هاى انتخابات!
لذا از جنابعالى به عنوان ناظر بر اجراى قانون اساسى درخواست می شود تا به هر نحو ممکن از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیرى کنید.
قدرت طلبان نیز بدانند که نه چندان دور باید تسلیم اراده مردم شوند و حضور گسترده مردم که به اعتماد چهره ها و تشکلهاى اصلاح طلب و اعتدال گرا رقم خورد را به منزله فرصتى گرانبها براى اصلاح و جبران عملکرد خویش بدانند که فردا دیر خواهد بود.
با احترام هنگامه شهیدى

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۷
  1. بی خود دلتون را صابون نزنید
    اهل این کارها نیست
    چرا؟
    چون که نمی خواهد

  2. سلام بعد از سخنرانی نوروزی مشهد باید منتظر اقدامات شدیدتر بود اقداماتی که کمتر در اون قانون حکم فرما باشه

  3. سرکار علیه که اینقدر رای مردم براشون مهمه سال ۸۸ کجا بودند که هم حزبی هاشون مثل جماعت وحشی ریختند تو خیابونا و مملکت را آتیش کشیدند

    • مملت رو امثال جنابالی به آتیش کشیدن که تاب رای و حکم مردم رو نداشتید
      شما برو یکم مطالعه کن ببینم ایشون کجا بودن ..

  4. سلام ،تمام مشکلات از سال ۷۶ باورود اصلاح طلبان آغاز شد ،هرجا قانون بنفع آنها تصمیم میگیره عالی هرجا به ضرر میشه بد ،اینم بدونید در خیلی از شهرها که اصلاح طلبان وحامییان دولت اونم با رای خیلی کم پیروز شدند دلیل اصلیش تعداد کاندیدای زیاد اصولگر ها بود که بنفع هم کناره گیری نکردند ومردم سه برابر به اصولگراها رای دادند ،وشورای نگهبان در جهت حفظ مصالح نظام با کسی تعارف نداره وبراش اصولگرا واصلاح طلب تفاوتی ندارد وچرا بعضی انتظار دارند کسانی که ضد نظام وولایت هستند ودارای پرونده های اخلاقی وغیر اخلاقی هستند وارد مجلس شوند ودر اخر بعنوان یک ایرانی از وقار ومتنانت اصولگرایان بخصوص جناب حداد عادل و…و آیت ا.. یزدی ومصباح یزدی که نتیجه انتخابات وقانون رو قبول کردند ودنبال جو سازی وحاشیه سازی نرفتند تشکر وقدردانی میکنم ودرس عبرتی باش برای کسانی که فتنه سال ۸۸ را بوجود آوردند و جالب از نظام ومردم هنوز طلبکار هستند

    • تمامی مشکلات از سال ۸۴ و با آمدن انحرافیون افراطی شروع شد. از نجابت هم چیزی نگید بهتر است. فتنه ۸۸ زیر سر همونی بود که بگم بگم راه انداخت و کشورو بهم ریخت و غارت کرد حالا هم راست راست میچرخه و طلبکاره.آقای مصباح و نوچه هایش هم که نجابت را خبلی قشنگ صرف کردند!با کوفی خواندن تهرانیها و از این دست اقدامات که نماینده منتخب را پس از انتخابات رد صلاحیت کردند.خب وقتی که میتونند با سوء استفاده از ابزارهای قانونی اعمال غیرقانونی خودشونو انجام بدهند و امیالشون را برآورده کنند نیازی به آمدن به خیابان ندارند!خیلی شیک بعد از انتخابات رقیب را حذف می کنند.عجب نجابتی!

  5. جناب کاظم نقدش خوب است درست فرمودندواقعا…همین طور بود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.