stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 31644
  • 03 فروردین 1395 - 2:21
3

آخرین وضعیت استاد شجریان از زبان وزیر بهداشت

آخرین وضعیت استاد شجریان از زبان وزیر بهداشت

وظیفه خود می دانم به عنوان یک دوست، یک ایرانی و یک علاقمند به آثار ایشان، و نیز به دلیل مسئولیتم در دولت، در خصوص هر گونه حمایت برای تسریع در درمان و بهبودی ایشان ازهیچ کوششی مضایقه نکنم.

قلم | qalamna.ir :

 

۱۴۴۰۱۳۴۰۳۶۲۱۲_Mona Hoobehfekr 3

قلم دکتر هاشمی وزیر بهداشت گفت:

* امروز در تماسی تلفنی با استاد شجریان ضمن تبریک سال نو، جویای احوالشان شدم. روحیه ایشان بسیار خوب و صدایشان مثل همیشه با صلابت، پر توان و سرحال بود.

* از اینکه خبر سلامتی شان را از خودشان می شنیدم خوشحال شدم؛ و لازم دیدم به دلیل دوستی دیرینه و ارادت به ایشان و با اطلاع دقیق از وضعیت سلامتی شان و ارتباط با خانواده استاد در طول دو سال گذشته، یاد آور شوم که انشاءلله ایشان در دو تا سه ماه آینده به کشور باز می گردند و پزشکان متخصص ایشان اقدامات مورد نیاز و باقیمانده را پی خواهند گرفت.

* وظیفه خود می دانم به عنوان یک دوست، یک ایرانی و یک علاقمند به آثار ایشان، و نیز به دلیل مسئولیتم در دولت، در خصوص هر گونه حمایت برای تسریع در درمان و بهبودی ایشان ازهیچ کوششی مضایقه نکنم.

* بحمدلله همانطور که در پیام نوروزی استاد آواز ایران هم آمده بود، ایشان امیدوار و با نشاط، بهار امسال را نیز با شادابی و طراوت آغاز کرده اند. ما نیز همچون سایر دوستداران صدای ماندگار استاد شجریان، امیدواریم به زودی زود استاد را روی صحنه ببینیم و طنین این صدای ماندگار دل های بهاری ملت ما را طراوتی دوچندان ببخشد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.