stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 31639
  • 02 فروردین 1395 - 17:55
3

توصیه‌های تابش به منتخبین مجلس دهم

توصیه‌های تابش به منتخبین مجلس دهم

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی به منتخبین مجلس دهم توصیه کرد که شناخت درستی از جایگاه حقوقی و قانونی مجلس و وظایف و مسئولیت های یک نماینده بدست بیاورند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا تابش با تاکید بر لزوم شناخت مقتضیات جهانی از سوی نمایندگان گفت:‌ توصیه من به منتخبین مجلس دهم شناخت دقیق و درست از مجلس و جایگاه حقوقی و قانونی آن در مجموعه حاکمیت و نظام و همچنین شناخت وظایف و مسئولیت‌های یک نماینده است و اینکه با چه ابزاری می‌توان با هزینه کمتر و سرعت عمل بیشتر نسبت به تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم اقدام کنیم.

وی افزود: رای این دفعه مردم به اصلاح طلبان نشان دهنده انتظار تغییر و تحول در ساز و کارها و مسایل و مشکلاتی است که جامعه به آن مبتلاست؛ لذا اگر این شناخت در ابعاد مختلف وجود داشته باشد مجلس آینده کارآمد، زمان شناس و عالم خواهد بود و در جهت تحقق مطالبات مردم با کمترین هزینه و بیشتین سرعت گام برخواهد داشت.

نماینده مردم اردکان در مجلس درباره‌ برخی تجربیات اصلاح طلبان در ادوار گذشته مجلس اظهار کرد: در دوره‌های گذشته گروه‌های رقیبی بودند که حضور اصلاح طلبان را بر نمی‌تافتند و بعضا رفتارهایی که ما داشتیم و نشات گرفته از عدم شناخت دقیق از جایگاه مجلس و نگاه حاکمیت به آن بود یا کم تجربگی ما از جمله خلاء ها و ضعف‌هایی بود که باید برطرف شود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.