stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 31424
  • 28 اسفند 1394 - 20:41
4

تابش: نمی‌توان از مردم سخن گفت ولی نظرشان را اعمال نکرد

نماینده مردم اردکان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اردکان در سال ۱۳۹۴ با تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید باستانی نوروز گفت: بهار، فصل شکفتن، نوشدن و بیداری طبیعت است و فرصت بسیار مغتنمی است که از این نوزایی در عالم، برای پی افکندن تحول درونی بهره جست و مسئولان نیز با توانی مضاعف، کمر همت برای رفع مشکلات مردم ببندند.

قلم | qalamna.ir :

حمدرضا تابش با بیان اینکه هویت همه ما از انقلابی است که برای به ثمر رساندن آن، مردم مرارت‌های زیادی کشیدند و شهدای زیادی را تقدیم کردند، گفت: جناح و گروه و دسته و حزب می گذرد و آنچه می ماند اعمال و خدماتی است که در دوره کوتاه مسئولیت‌ها برای جذب رضایت خالق و مخلوق به جای گذاشته‌ایم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در بخشی از سخنانش به تنگناها و وضعیت فعلی کشور اشاره کرد و گفت: علیرغم مشکلات موجود؛ بسیاری از درخواست‌های مردم با ابزار مدیریتی و تدبیر قابل رفع است و انتظار دارم مسئولان شهرستان مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند و حتی دیدار‌های چهره به چهره خود با مردم را بیشتر و صرفا به دیدارهای رسمی بسنده نکنند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور همچنین حرکت شهرستان بر مدار برنامه محوری را مورد تاکید قرار داد و با تبیین چشم انداز اردکان در سال‌های آینده، گفت: مسائل فرهنگی و علمی؛ سلامت و بهداشت، محیط زیست آب و کشاورزی، مهاجرت، میراث فرهنگی و استفاده بیشتر از توان تخصصی و ایده متخصصان شهرستان در پیشبرد امور، از مواردی است که باید نخبگان و هر یک از دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسئولیت خود ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت، راهکارهای خود برای تسریع درتحقق این مهم را ارائه دهند.

تابش همچنین با تقدیر از مردم شهرستان اردکان برای شرکت گسترده در انتخابات و رای اعتماد مجددشان، گفت: انتخابات دارای پیام های روشنی بود که پاسخ به لبیک رهبری در فراخوان گسترده در انتخابات، اعتماد به نظام علی‌رغم انتظارات و برخی گلایه‌ها، رای به ارزشهای انقلاب و نفی تنش و تمامیت خواهی از جمله این موارد بود که قطعا این مشارکت بالا، ضریب امنیت ملی را ارتقاء داد و پیوند مردم و حاکمیت را ترمیم کرد.

نماینده مردم اردکان سفر رئیس جمهور به استان یزد را مورد اشاره قرار داد و آن را دارای خیر و برکت برای استان دانست و گفت: مواضع قاطعانه رئیس جمهور در دفاع از شخصیت های مورد احترام مردم، منطبق بر سلیقه مردم استان یزد است که بارها آن را در مقاطع مختلف و انتخابات گوناگون خصوصا انتخابات اخیر به منصه ظهور رساندند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که یزد پایگاه علم و فرهنگ و فقاهت است و عزاداری‌های آن مورد توجه همه ایرانیان و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است اما قطعا در کنار دلبستگی‌های دینی و اجتماعی، مردم استان یزد با سلایق گوناگون حتی ادیان مختلف، دارای علایق سیاسی نیز هستند که باعث ظهور و بروز آن تفکر در استان شده است زیرا این رای و نظر مردم است که باید جاری و ساری باشد و نمی توان از مردم سخن گفت ولی نظرشان را اعمال نکرد و علایق آنان به شخصیت های استان را نادیده گرفت.

منتخب مردم اردکان تصریح کرد: نباید این حرف ها و کشمکش ها به میان مردم بیاید که چیزی جز عدم اعتماد مردم به حاکمیت و ناامیدی آنان ثمری ندارد.

تابش در پایان از همه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و ائمه جمعه شهرستان و نیروهای انتظامی و امنیتی تقدیر و سپاسگزاری کرد و ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان در جهت حفظ وحدت و آرامش مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.