stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 31396
  • 28 اسفند 1394 - 13:17
3

کفاشیان: به رئیس فیفا گفتم رای AFC دخالت سیاست در ورزش است

رییس فدراسیون فوتبال درباره رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره پرونده ایران و عربستان به صحبت پرداخت.

قلم | qalamna.ir :

قلم، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال بعد از تمرین تیم ملی فوتبال درباره سفرش به سوییس گفت: سفری که من داشتم به خاطر شرکت در جلسه کمیته فوتسال فیفا بود که گزارشات خاص خودش را دادیم و گزارشی از فوتسال آسیا و کارهایی که انجام شده دادیم که مورداستقبال همه قرار گرفت. الان فوتسال آسیا جزو راس فوتسال جهان است که ایران در صدر آن قرار دارد.جلسات خیلی خوبی بود و برنامه های خوبی برای آینده فوتسال طراحی شد وامیدوارم ما بتوانیم همراه با آن پیش برویم.

اودرباره جلسه با رئیس فیفا نیز گفت: مطالب را گفتم و او هم در جریان بود. به او اعلام کردم که رایی که AFC ‌ داده است برخلاف اساسنامه فوتبال است و دخالت سیاست در ورزش است. این روند اگر ادامه یابد قطعا در آینده الگویی برای مشورهای دیگر می‌شود. او قرار شد صحبتی بکند با مسئولان AFC ‌ و یک راهکارهایی را برای این قضیه دربرنامه ریزی خود بببیند. امروز و دیروز جلسات هییئت رییسه فیفا بود که قرار شد صحبتی را داشته باشد. اما هنوز تصمیم گیری خاصی نشده است.

کفاشیان ادامه داد: در هرصورت این رایی که داده شده هردوکشور به خاطر مسائل سیاسی منع شدن از رفتن به کشورهای هم. البته ما اعلام کردیم که هرگونه آمادگی داریم آنها اعلام کردن که سفارت نداریم و وزارت گفته هماهنگی می‌کنیم و ویزا را می‌دهیم. / ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.