stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 31331
  • 26 اسفند 1394 - 22:44
4

دونالد ترامپ تهدید کرد/ رای نیاورم در آمریکا شورش خواهد شد

دونالد ترامپ تهدید کرد/ رای نیاورم در آمریکا شورش خواهد شد

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه ای اعلام کرد در صورت عدم انتخاب وی به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در آمریکا شورش خواهد شد.

قلم | qalamna.ir :

قلم،  وی امروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان تهدید کرد در صورتی او به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری کشورش انتخاب نشود، در آمریکا شورش خواهد شد.

نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه گفت : من به عنوان نماینده میلیون ها نفر از مردم آمریکا فکر نمی کنم به طور خودکار نامزدی حزب جمهوری خواه را بدست نیاورم، لذا در صورتی که این اتفاق غیرعادی بیافتند، بی تردید در این کشور شورش خواهد شد’.

حزب جمهوری خواه آمریکا که تحمل پیروزی میلیاردر نیویورکی تازه وارد به حزب خود را ندارد، در صدد است با تشکیل گروه های ضد ترامپ از پیروزی وی در انتخابات درون حزبی آمریکا جلوگیری کند.

دونالد ترامپ برای بدست آوردن نامزدی حزب جمهوری خواه نیازمند بدست آوردن حمایت ۱۳۲۷ نماینده انتخاباتی خواهد بود، این در حالی است که فعلا از حمایت ۶۴۰ نماینده برخوردار است و در صورت نرسیدن به رقم مورد نیاز، حزب جمهوری بر سر تعیین نامزد انتخاباتی جدید خود تصمیم گیری خواهد کرد.

وی این مصاحبه تلویزیونی را پس از تحمل شدن شکست ‘سه شنبه بزرگ -۳’ در یک ایالت از ۵ ایالت که راه را برای جلوگیری از پیروزی ترامپ بازخواهد گذاشت، اظهار داشت.
با توجه به نتایج بدست آمده در سه شنبه شب گذشته، احتمال عدم پیروزی دونالد ترامپ به صورت طبیعی بسیار زیاد است. /

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.