stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 31138
  • 24 اسفند 1394 - 11:30
4

صوفی خبر داد؛ تعیین نامزدهای اصلاح‌طلبان در گلستان، گیلان و مازندران برای دور دوم

مسئول میز استان‌های اصلاح طلبان در گلستان، گیلان و مازندران گفت: آقایان تربتی‌نژاد و نورقلی در گرگان و بندرگز، نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان هستند.

قلم | qalamna.ir :

علی صوفی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس در برخی حوزه‌های انتخابیه عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم دوسوم ۶۹ کرسی باقیمانده به نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدالگرا خواهد رسید.

تبلیغات برای این کاندیدا‌ها یک هفته قبل از رای‌گیری آغاز می‌شود

او با بیان اینکه تبلیغات ما برای این کاندیدا‌ها یک هفته قبل از رای‌گیری آغاز می‌شود، گفت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در تبلیغات انتخاباتی حامی نامزدهای مرحله دوم خواهد بود و به آنها کمک خواهد کرد.

رییس ستاد اصلاح‌طلبان تهران با اشاره به اینکه این شورا برنامه‌هایی برای اعزام سخنران به استان‌های مختلف برای مرحله دوم انتخابات دارد، گفت: برنامه اصلاح‌طلبان همچون مرحله اول است؛ در این مورد هم کارگروه استان‌ها برنامه‌های مربوطه را تنظیم خواهد کرد.

صوفی با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات از دور اول هم بهتر خواهد بود، گفت: معتقدیم فضایی که از دور اول ایجاد شده و پیروزی‌های به دست آمده در مرحله دوم تاثیرگذار است و باعث می‌شود اصلاح‌طلبان مقابل رقبا دست بالا‌تر را داشته باشند.

سفرهای انتخاباتی عارف برای دور دوم برنامه ریزی شده است

او با اشاره به سفرهای محمدرضا عارف در حمایت از نامزدهای مرحله دوم گفت: کمیته‌ای به این منظور مشخص شده و برای آقای عارف برنامه‌ریزی شده است تا او به مراکز استان‌هایی که برخی کاندیداهای آن‌ها به دور دوم راه یافتند سفر کند. در همین راستا گیلان مقصد اولین سفر آقای عارف خواهد بود که بعد از عید این سفر انجام می‌شود.

تربتی‌نژاد و نورقلی در گرگان و بندرگز، نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان هستند

صوفی یادآور شد: باتوجه به اینکه استان‌های گلستان، گیلان و مازندران در میز اصلاح‌طلبان زیر نظر بنده است، باید بگویم در استان گلستان در دو حوزه انتخابیه انتخابات به مرحله دوم کشیده شده که در حوزه گرگان آقای تربیتی‌نژاد و در حوزه بندر گز آقای نورقلی‌پور مورد حمایت اصلاح‌طلبان خواهد بود.

در حوزه رودبار هر دو نامزد در دور دوم اصلاح طلب هستند

وی افزود: در استان گیلان نیز در حوزه رودبار انتخابات به مرحله دوم کشیده شده که آقایان حسنی و مرعشی هر دو اصلاح‌طلب هستند بنابراین شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات در این حوزه از فرد خاصی حمایت نخواهد کرد.

در بابل و قائم‌شهر هر دو کاندیدا اصلاح طلب هستند
 

صوفی گفت: در استان مازندران نیز در دو حوزه بابل و قائمشهر انتخابات به مرحله دوم کشیده شده که در حوزه بابل هر دو کاندیدا اصلاح‌طلب هستند و شورای عالی از فرد خاصی حمایت نخواهد کرد و در حوزه قائمشهر هنوز به جمع‌بندی کلی نرسیده‌ایم.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.