stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 31077
  • 23 اسفند 1394 - 12:28
7

دختران میرحسین: وزیر بهداشت قول داده است که از این پس بررسی های قلب پدر در فواصل زودتر صورت بگیرد

دختران میرحسین: وزیر بهداشت قول داده است که از این پس بررسی های قلب پدر در فواصل زودتر صورت بگیرد

آقای هاشمی در تماس تلفنی به ما خبر دادند که با پزشک معالج به آنجا رفته‌اند و معاینه‌های لازم انجام و توصیه های پزشکی نیز ابلاغ شده است. به گفته‌ی آقای وزیر، بخشی از آزمایش‌ها در زمان مقرری که تشخیص داده شده انجام می‌شود و داروهای لازم نیز تجویز شده است.

قلم | qalamna.ir :

قلم، پس از انتشار خبری مبنی بر معاینه وزیر بهداشت از نخست وزیر امام و پس از نامه دختران موسوی درباره وضعیت مادرشان خانم موسوی در گفت‌وگویی ضمن تشکر از اقدام به موقع و مسئولانه‌ی وزیر بهداشت، تصریح کرد: البته بعد از آن ملاقات، ما هنوز عزیزان در حصر را ندیده ایم و تا وقتی خودمان به ملاقات نرویم و توضیحات پدر و مادرمان را نشنویم، دقیقا نمی‌دانیم که چه اتفاقی افتاده است. اما خود آقای هاشمی در تماس تلفنی به ما خبر دادند که با پزشک معالج به آنجا رفته‌اند و معاینه‌های لازم انجام و توصیه های پزشکی نیز ابلاغ شده است. به گفته‌ی آقای وزیر، بخشی از آزمایش‌ها در زمان مقرری که تشخیص داده شده انجام می‌شود و داروهای لازم نیز تجویز شده است. همچنین گفتند از این پس بررسی‌های قلب پدر در فواصل زودتر انجام خواهد شد. علاوه بر این، جواب آزمایش‌ها که از پدر و مادر و ما مخفی مانده بود هم توسط ایشان به واسطه‌ی خبر ما رویت شده است؛ هرچند از آنجا که آزمایش‌ها توسط پزشک و ماموران امنیتی انجام گرفته است، ما نسبت به صحت و جواب آنها مطمئن نیستیم.

فرزند میرحسین موسوی در پایان گفت: ما منتظریم که در ملاقات پدر و مادرمان را ببینیم و جزئیات را بپرسیم. فعلا خبرمان در همین حد است که جناب آقای دکتر هاشمی زنگ زدند و به ما امیدواری دادند که قضیه در حال پیگیری است و بعد از انتشار آن بیانیه بلافاصله به محل حصر مراجعه کرده‌اند. حالا همین که پدر و مادرمان تحت نظر پزشک هستند، کمی آرامش خاطر برایمان به وجود آورده است.

 

قلم؛ انصاف نیوز  هم شب گذشته در این باره نوشت: با نظارت دکتر هاشمی انها در یک مرکز درمانی معاینه شدند و به گفته ی پزشکان، آنها بیماری خاصی ندارند. در میان پزشکان، فوق تخصص گوارش نیز حضور داشته است روز قبل از آن، کوکب، زهرا و نرگس موسوی در نامه‌ای نسبت به وضعیت سلامتی پدر و مادر خود که در حصر خانگی هستند ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی به آنها شده بودند. وضعیت درمانی و سلامتی موسوی و رهنورد تحت نظر وزیر بهداشت قرار دارد و خبرنگار انصاف نیوز مطلع شده که او با توجه به معاینه‌ی انجام شده، گفته است که جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سال گذشته وزیر بهداشت در زمان بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفته بود: «من از طرف جناب آقای روحانی مسوولیت دارم که به طور مداوم وضعیت سلامت آقایان کروبی، موسوی و خانوم رهنورد را به خدمت ایشان گزارش کنم و به ایشان اطمینان بدهم که همه‌ی کارهای لازم درباره‌ی اوضاع جسمی و پزشکی شان به خوبی انجام می شود».

photo_2016-03-12_23-21-34

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. یاحسین میرحسین V

  2. الهم اشف کل مریض

  3. مرسی قلم نیوز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.