stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 31052
  • 22 اسفند 1394 - 21:11
1

کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرد

کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرد

رییس فدراسیون‌فوتبال در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرد تا به حاشیه‌ها پایان دهد.

قلم | qalamna.ir :

علی کفاشیان با پایان ساعت ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات شرکت نکرد تا شاهد پایان عصر فوتبالی وی باشیم و اردیبهشت‌ماه دوران جدیدی از فوتبال ایران در ساختمان سئول آغاز شود.

علی کفاشیان با اشاره به ثبت‌نام نکردن در انتخابات گفت: تصمیم گرفتیم شرایط را باز کنم تا افراد دیگر بیایند.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا به خاطر ایرادی که سازمان بازرسی به اساسنامه گرفته بود و اینکه گفته می‌شود اگر شما کاندیدا شوید شاید فوتبال ایران تعلیق شود از ثبت نام منصرف شدید گفت: نه این تفسیرهای شماست. هر کسی برای خودش تفسیری دارد اما در هر صورت اساسنامه فدراسیون فوتبال باید به تصویب دولت برسد.

رییس فدراسیون‌فوتبال درباره ایرادهای سازمان بازرسی به اساسنامه فدراسیون‌فوتبال گفت: این اساسنامه مصوبه دولت را ندارد. باید در اولین فرصت مصوبه را از هیات‌دولت اخذ کنند چراکه فعالیت با این اساسنامه غیر قانونی است. در حال حاضر ماندن من به ضرر فوتبال است.

وی متذکر شد: فشارهایی از هر طرف به فوتبال وارد می‌شد که اغلب آن‌ها برای حضور من بود. من هم روزی باید می‌رفتم. اگر قرار باشد در انتخابات شرکت کنم باید اصرار کنند. فشارهای موجود بر فوتبال به خاطر علی کفاشیان بود. بالاخره باید جوان‌ها به این فوتبال ورود کنند.

کفاشیان در پاسخ به سوالی درباره حضور مصطفی آجرلو و مهدی تاج در انتخابات و اینکه آنها نام او را به عنوان نایب رییس آورده‌اند، گفت: آنها مستقل آمده‌اند. من از کسی برای نامزد شدن درخواستی نداشته‌ام. البته تاج و آجرلو نام من را به عنوان نایب‌رئیس ثبت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره موفق به حذف وی از فوتبال شدند، گفت: من غیرقابل حذف نیستم. البته تا ۳ سال دیگر عضو هیات‌رییسه آسیا هستم و به فوتبال کمک می‌کنم. حتی از من هم نخواهند باز هم به فوتبال کمک می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره ایراد اساسنامه فدراسیون فوتبال درباره ثبت‌نام در انتخابات گفت: من باید کنار می‌رفتم چراکه ۸ سال بودم و خسته شده‌ام. دیگر توان کار برای من باقی نمانده بود.

کفاشیان درباره تصویب اساسنامه در هیات دولت هم گفت: باید دوشنبه جلسه‌ هیات‌رییسه برگزار شود تا نحوه تصویب اساسنامه توسط دولت مشخص شود.

وی در واکنش به سوالی که آیا ناراحت نیستید شما را کنار گذاشتند، گفت: من به هدفم رسیده‌ام. من برای فوتبال زحمت کشیدم. ما نتایج خوب و قابل‌قبولی گرفتم. اگر قرار باشد من باشم باید از فوتبال حمایت شود.

کفاشیان در واکنش به این سوال که آیا وزارت‌ورزش باعث شد شما در انتخابات شرکت نکنید، متذکر شد: وزارت ورزش چنین چیزی نمی‌خواست. آنها دنبال قانونی‌کردن اساسنامه بودند.  حرف‌ آنها این بود که همه‌چیز قانونی پیش برود که حرف درستی هم بود. خودم تصمیم گرفتم برای انتخابات ثبت‌نام نکنم. / ایلنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.