stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 30959
  • 21 اسفند 1394 - 12:05
1

فردیناند: پیکه بهترین مدافع جهان است

ریو فردیناند به تمجید از هم‌تیمی سابق خود در منچستریونایتد پرداخت و عنوان کرد پیکه بهترین مدافع فعلی فوتبال جهان است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از اکسپرس، جرارد پیکه هر چند با حاشیه‌های زیادی در سالهای اخیر روبرو بوده است ولی از نظر فوتبالی اجازه نداده تا شرایط فوتبالی‌اش افول پیدا کند. این نمایش خوب پیکه باعث شده است تا ریو فردیناند به تمجید از این بازیکن بپردازد و او را بهترین مدافع فعلی توصیف کند.

پیکه در چهار سالی که عضو منچستریونایتد بود، تنها ۲۳ بازی در ترکیب اصلی انجام داد و در سال ۲۰۰۸ به تیم سابقش، بارسلونا بازگشت.

ریو فردیناند، مدافع منچستریونایتد معتقد است جرارد پیکه زمانی که این تیم را به مقصد بارسا ترک می‌کرد تصور نمی‌کرد چنین موفقیت‌های بزرگی در انتظارش باشد.

او با تمجید از این بازیکن گفت: از نظر من پیکه بهترین مدافع فوتبال جهان است و توانسته کیفیت بالای بازی خودش را به خوبی نشان دهد. همه می‌دانند پیکه چه بازیکن بااستعدادی است اما فوتبال انگلیس متفاوت است. شاید حتی اگر از خودش بپرسید که اگر در منچستریونایتد می‌ماند به این موفقیت‌ها می‌رسید، پاسخش منفی باشد. وقتی شانس به شما رو می‌آورد، باید از آن استفاده کنید. او باید به اسپانیا می‌رفت تا با بارسا به جام‌های مختلف برسد و اینقدر خوب کار کند. باید به خاطر همه این‌ها برای او احترام زیادی قائل شد. او نقش جدیدی در بین مدافعان به وجود آورده و از نظر من بهترین مدافع فعلی جهان است.

او در بارسا خیلی زود به یکی از بازیکنان ثابت تیم تبدیل شد و در اولین فصل حضورش در این تیم به یک سه گانه تاریخی دست پیدا کرد. موفقیت‌های این بازیکن در ادامه باعث شد تا او به افتخارات زیادی با این تیم برسد و مهمترین قهرمانی در جام جهانی بوده است.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.