stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 30871
  • 20 اسفند 1394 - 11:35
4

شایسته است تیم ملی ایران در “ایران” سرگردان باشد؟! ورزشگاه دستگردی به عراق و سوریه اجاره داده شده است!!!

شایسته است تیم ملی ایران در “ایران” سرگردان باشد؟!  ورزشگاه دستگردی به عراق و سوریه اجاره داده شده است!!!

کارلوس کی روش زمین دستگردی را پسندیده است ولی این زمین در هفته پایانی اسفند ماه به تیم‌های عراق و سوریه اجاره داده شده و مسئولان در این باره گفته اند: از قبل هزینه حدود ۳۰ میلیون تومان تمرین برای هر نوبت ۹۰ دقیقه‌ای روی چمن دستگردی نیز از طرف‌های سوری و عراقی دریافت شده است!! / گفته می شود با برگزاری چند جلسه از تمرینات تیم ملی در زمین شماره یک آزادی موافقت شده است ./ با این حال تلاش مدیر تیم ملی برای عقد قرارداد با یک مجموعه دیگر ادامه دارد تا ملی‌پوشان تا هشتم فروردین ماه دغدغه زمین تمرین در میهن مان را نداشته باشد.

قلم | qalamna.ir :
 
۳۹۸۵۰۹_۶۵۸
 
قلم، تیم ملی برای چند جلسه دنبال زمین تمرین می‌گردد. با برگزاری چند جلسه از تمرینات تیم ملی در زمین شماره یک آزادی موافقت شده است و تلاش مدیر تیم ملی برای عقد قرارداد با یک مجموعه دیگر ادامه دارد تا ملی‌پوشان تا هشتم فروردین ماه دغدغه زمین تمرین نداشته باشد. تمرینات تیم ملی از دوشنبه آینده ۲۴ اسفند ماه آغاز می‌شود و کارلوس کروش به ۹ الی ۱۱ جلسه تمرین برای شاگردانش نیاز دارد.

تمرین روز ۴ و ۹ فروردین هم که یک روز قبل از مسابقه است در زمین شماره یک آزادی برگزار خواهد شد و مدیریت مجموعه با در نظر گرفتن شرایط حفظ کیفیت زمین ۳ الی ۴ جلسه به تیم ملی مجوز تمرین می‌دهد ولی برای چند جلسه باقی‌مانده یک زمین دیگر موجود است.
کارلوس کروش زمین دستگردی را پسندیده است ولی این زمین در هفته پایانی اسفند ماه به تیم‌های عراق و سوریه اجاره داده شده و از قبل هزینه حدود ۳۰ میلیون تومان تمرین برای هر نوبت ۹۰ دقیقه‌ای روی چمن دستگردی نیز از طرف‌های سوری و عراقی دریافت شده است.

هشتگ: , , ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.