stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 30748
  • 19 اسفند 1394 - 11:28
4

مهرعلیزاده: کفاشیان می تواند از دولت مجوز بگیرد/ اساس‌نامه فدراسیون تصویب شده بود

رییس سابق سازمان تربیت بدنی می‌گوید افراد بازنشسته با مصوبه دولت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، اما باید ابتدا کاندیدا شود و سپس مجوز بگیرند.

قلم | qalamna.ir :

مهرعلیزادهمحسن مهرعلیزاده، رییس بین‌المللی فدراسیون زورخانه‌ای و رییس سابق سازمان تربیت بدنی با بیان این مطلب گفت: کفاشیان برای شرکت در انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل مشکلی ندارد، اما متن قانون می‌گوید رییس نباید بازنشسته باشد و سپس باید مجوز دریافت کند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: به نظر من ریاست فدراسیون به دلیل این که شغلی تمام وقت به حساب نمی‌آید، به عنوان شغل دوم نیز می تواند محسوب شود و اگر کسی بخواهد در کنار کار دیگری، ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل را بر عهده بگیرد به عنوان شغل دوم محسوب نمی‌شود.

مهرعلیزاده همچنین درباره اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل نیز، خاطر‌ نشان کرد: در زمان علی آبادی اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل دچار مشکل بود که از سوی فیفا این مشکل با عوض شدن اساسنامه مرتفع و نهایی شد. دولت هم در آن زمان اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل را تصویب کرد. این چیزی است که در اخبار نیز منتشر شد و دولت نیز آن را تصویب کرد.

مهرعلیزاده در ادامه در‌ رابطه با همایش بین‌المللی تر‌بیت ‌بدنی و علوم ورزشی، تصریح کرد: این گونه همایش‌ها بسیار مفید هستند و در دهه اخیر برگزاری این همایش‌ها باعث رشد و توسعه ورزش و توجه به بعد سلامتی افراد است. خیلی از بیماری‌ها با ورزش قابل درمان هستند و قطعا این گونه همایش‌ها می‌تواند افراد را برای گرایش هر‌ چه‌ بیشتر به ورزش تشویق کند.

رئیس سابق فدراسیون بین المللی زورخانه‌ای در پایان، ا‌ضافه‌ کرد‌: ما هر چقدر نگاه علمی به ورزش داشته باشیم بهتر می‌توانیم کارکردهای ورزشی را نشان دهیم. این نوع همایش‌ها ‌ از این جهت مهم است که چون در حد بین‌المللی برگزار می‌شود حاصل کار را می‌توانیم به شکل بهتری در جهان منتقل کنیم و قدم‌های موثری را برای رشد و توسعه کشور برداریم./ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.