stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 30650
  • 17 اسفند 1394 - 20:45
5

وزیر علوم دولت اصلاحات: سوءمدیریت دلیل بی‌اعتمادی مردم نسبت به یکدیگر است

وزیر علوم دولت اصلاحات: سوءمدیریت دلیل بی‌اعتمادی مردم نسبت به یکدیگر است

وزیر علوم دولت اصلاحات با اشاره به اینکه نود درصد از مردم ایران به هم بی‌اعتماد هستند، دلیل این بی‌اعتمادی را سوء مدیریت خواند.

قلم | qalamna.ir :

مصطفی معین در مراسم مجمع سالیانه انجمن اسلامی دانشگاه تهران که با حضور علی شکوری‌راد دبیر کل حزب اتحاد ملت و با موضوع دانشجویان و مسئله سلامت و جامعه برگزار شد، گفت: سیاست ما باید سالم باشد و سیاستمداران ما نیز باید از نظر اجتماعی و اخلاقی و روانی سالم باشند. اما وقتی کسی رئیس‌جمهور شود که روانپزشکان به سلامت او به دیده تردید نگاه می‌کنند، یک آسیب برای کشور است.

او با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تخریب محیط زیست است، گفت: توسعه اجتماعی و اقتصادی متوازن در ایران فراموش شده است و روابط اجتماعی که باید بر اساس اعتماد و تعاون باشد در ایران به صورت پررنگ وجود ندارد.

وزیر علوم دولت اصلاحات با اشاره به اینکه نود درصد مردم ایران به هم بی‌اعتماد هستند، دلیل این بی‌اعتمادی را سو مدیریت معرفی و تاکید کرد: مهم‌ترین نقش در سلامت جامعه، به عوامل اجتماعی بستگی دارد و خطر اصلی ناآگاهی است.

معین خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما آگاهی بخشی است و این نقد را کسی مطرح می‌کند که دوازده سال قبل از دولت بیرون آمد تا کار موثری در جامعه انجام دهد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.