stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 30341
  • 14 اسفند 1394 - 11:39
6

حرف راست و درست در کشور باید حاکم شود نه این که جریانی حرف غیر حق بزند !

حرف راست و درست در کشور باید حاکم شود نه این که جریانی حرف غیر حق بزند !

تمامی تلاش‌ها باید در راستای حاکم شدن حرف راست و درست در کشور به خصوص در مجلس باشد نه این که جریانی حرف غیر حق بزند و به اعتبار حمایت آن جریان از ما به آن رای دهیم، رویکردی که بعضا در کشور ما دنبال شده و به همین خاطر تاکنون نتوانسته‌ایم مشکل بیکاری، اقتصاد، صنعت، کشاورزی، آب و فرهنگ را حل کنیم.

قلم | qalamna.ir :

یک نماینده اصلاح‌طلب در مجلس با تاکید بر این که باید در کشور شایستگی و نه جریان‌های سیاسی حاکم شود گفت که باید در مجلس از حرف حق دفاع کرد و مبنای کار حرف‌های راست و درست و نه جریانی باشد.

قلم، مسعود پزشکیان با تاکید بر این که طبق مستندات محکم علمی باید حرف حق از هر جناحی پذیرفته شود گفت: برای بهبود وضعیت کشور باید شایستگی و نه کارهای جریانی حاکم شود از این رو پذیرش محض تصمیمات و اظهارات جریان و یا ائتلافی بدون در نظر گرفتن درست و یا غلط آن رویه نادرستی به شمار می‌آید.

او ادامه داد: مشکل کشور ما این است که با یکدیگر جریانی و نه براساس شایستگی صحبت ‌می‌کنیم و همین موضوع باعث شده که نتوانیم مشکل مردم را حل کنیم. قطعا باید کارها براساس عقل و اندیشه انجام شود و نمایندگان مجلس براساس دانایی رای دهند نه این که چون از گروهی خوش‌مان نمی‌آید و با کسی دعوا داریم، حق را نادیده بگیریم.

منتخب مردم تبریز در مجلس دهم با تاکید بر این که ائتلاف‌ها باید بر اساس حق، عدالت، راستی و درستی ایجاد شده باشد، افزود: طبیعتا مبنا و پایه ائتلاف‌ها و پایبندی به آن نیز باید براساس حق و نه جناح خاصی باشد نه این که چون فلان گروه از من دفاع و طرفداری کرده حتی در صورت بیان حرف غیرحق آن را بپذیریم و در مجلس به آن نظر رای دهیم.

پزشکیان در پایان گفت: تمامی تلاش‌ها باید در راستای حاکم شدن حرف راست و درست در کشور به خصوص در مجلس باشد نه این که جریانی حرف غیر حق بزند و به اعتبار حمایت آن جریان از ما به آن رای دهیم، رویکردی که بعضا در کشور ما دنبال شده و به همین خاطر تاکنون نتوانسته‌ایم مشکل بیکاری، اقتصاد، صنعت، کشاورزی، آب و فرهنگ را حل کنیم.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.