stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 30237
  • 12 اسفند 1394 - 13:49
2

درخواست خوانندگان قلم از مجلس: اعتبار نامه قاضی پور با دقت بررسی شود

درخواست خوانندگان قلم از مجلس: اعتبار نامه قاضی پور با دقت بررسی شود

برخی از فعالان سیاسی و مدنی و حقوق زنان در واکنش به این سخنان و با درج کامنت های متعدد که برخی از آنها به تحریریه قلم ارسال شده، از مجلس شورای اسلامی خواستند که اعتبار نامه این نماینده تایید شده از سوی شورای نگهبان را به دقت بررسی کرده و در صورت لزوم از ورود چنین اشخاصی به خانه ملت جلوگیری شود.

قلم | qalamna.ir :

photo_2016-03-02_13-44-35

قلم، پس از انتشار فیلم سخنان نادر قاضی پور نماینده مجلس نهم و راه یافته به مجلس دهم که حاوی اظهارت توهین آمیزی نسبت به زنان و دختران این سرزمین و همچنین سخنانی به دور از شان و منزلت یک نماینده مجلس است. برخی از فعالان سیاسی و مدنی و حقوق زنان در واکنش به این سخنان و با درج کامنت های متعدد که برخی از آنها به تحریریه قلم ارسال شده، از مجلس شورای اسلامی خواستند که اعتبار نامه این نماینده تایید شده از سوی شورای نگهبان را به دقت بررسی کرده و در صورت لزوم از ورود چنین اشخاصی به خانه ملت جلوگیری شود. چراکه بیانات، اقد‌امات و تفکرات این فرد‌ نه تنها د‌ر شأن یک نمایند‌ه‌ مجلس نیست، بلکه اگر یک فرد‌ عاد‌ی نیز این اقد‌امات را انجام د‌هد‌، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و مجازات می‌شود‌. به همین دلیل امید‌واریم د‌ر هنگام بررسی اعتبارنامه قاضی‌پور چنین رفتارهایی از چشم‌ها د‌ور نماند‌.

 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. امثال این ادم نباید تکثیر بشند

  2. واقعن باید به حال این ادم تاسف خورد

  3. دادستان محترم کل کشور لطفا رسیدگی شود- جریحه دار کردن وجدان عمومی- تشویش اذهان عمومی- اقدام علیه امنیت ملی و وحدت ملی و….

  4. واقعا تاسف باره، تو فیلمش فقط در مورد خانم ها صحبت نکرد، از جوک های جنسی و بی ادبانه تا توهین به قزوینی ها و صحبت در مورد اسیران جنگی و…..

  5. ایشان با مراجعه به یک روانشناس هم نمی تواند خود را اصلاح کند چون آدم روانی حداقل به تمامی ملت توهین نمیکند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.