stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 30232
  • 12 اسفند 1394 - 11:55
4

فتاحی: هیچ کسی حق خدشه وارد کردن به وحدت را ندارد

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود برخی بداخلاقی‌ها در ایام انتخابات اکنون و بعد از اعلام نتایج باید همگان به رای مردم احترام بگذارند.

قلم | qalamna.ir :

عابد فتاحی اظهار کرد: بعد از انتخابات باید تمامی تلاش‌ها برای حل مشکلات کشور و خدمت به وطن به کار گرفته شود تا مجلسی در عین هماهنگی با افکار و سلایق مختلف به فکر حل مشکلات مردم باشند. ما نمی‌گوییم اصولگرا، اصلاح طلب شود یا اینکه اصلاح طلب، اصولگرا باشد بلکه حرف بر سر آن است که با وجود تمامی افکار و سلایق در مجلس بین آنها هماهنگی وجود داشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در ادامه تاکید کرد: در مدت باقیمانده تا پایان عمر مجلس نهم باید نمایندگان فعلی بخصوص آنهایی که نتوانستند به مجلس دهم راه پیدا کنند به امور نمایندگی‌شان به بهترین نحو بپردازند و از شان و جایگاه مجلس دفاع کنند.

فتاحی در ادامه با بیان اینکه هیچ کسی حق خدشه به وحدت را ندارد، گفت: بیان اظهارات تفرقه آمیز و خدشه وارد کردن به وحدت کار اسلامی و انسانی نیست. همه باید تمامی تلاش را برای حفظ منافع ملی به کار گیریم یعنی نمایندگان راه یافته به دور بعد به خدمتگزاری مردم در مجلس دهم ادامه دهند و نمایندگان راه نیافته نیز در قسمت دیگری در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی همچنین به بیان اولویت‌های کاری مجلس دهم با رویکرد هم‌افزایی پرداخت و گفت: مجلس دهم باید مقابله با اختلاس، پارتی بازی، مفاسد و تخلفات اقتصادی، مبارزه با بیکاری، تلاش برای تثبیت و کنترل قیمت ها و در نهایت روشنگری در مورد وظایف نمایندگی را سرلوحه کار قرار دهد؛ بدان معنا که مردم بدانند وظیفه نمایندگی قانونگذاری و نظارت است نه اینکه از یک نماینده توقع آبرسانی و یا گازرسانی به روستا و یا سایر کارهای اجرایی را داشته باشند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.