stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 30204
  • 12 اسفند 1394 - 11:11
6

سایت حامیان احمدی نژاد:شکست اصولگرایان ناشی از آه فرزند محمدرضا رحیمی بود

شکست اصولگرایان تنها یک دلیل دارد آن هم آه یک یتیم به اسم خانم رحیمی فرزند همان معاون اول دولت سابق. همان آهی که بخاطر محکومیت پدرش به جرم تقسیم کردن پولی که آقای لابیگر منبعش را معرفی کرده بود تا بین کاندیدای اصولگرا تقسیم شود که خرج انتخابات و تبلیغاتشان شود.

قلم | qalamna.ir :

متفاوت ترین و خاص ترین تحلیل درباره چرایی شکست اصولگرایان در انتخابات هفتم اسفند را احمدی نژادی ها و هواداران رییس دولت نهم و دهم با مربوط دانستن این شکست به آه فرزند محمد رضا رحیمی، ارایه کردند.

تابناک، نویسنده این تحلیل در سایت دولت بهار نوشت: «شکست اصولگرا ها نه بخاطر غرور و تکبر و حتی اقتدارگرایی ناشی از نگاه بالا به پایین به جامعه بود و نه آن رفتار رذیلانه ای که از سال هشتاد و هشت با رییس جمهور سابق داشتند و نه بخاطر تهمت و خط قرمزی به اسم جریان انحرافی.»

در ادامه این تحلیل آمده است: «شکست اصولگرایان تنها یک دلیل دارد آن هم آه یک یتیم به اسم خانم رحیمی فرزند همان معاون اول دولت سابق. همان آهی که بخاطر محکومیت پدرش به جرم تقسیم کردن پولی که آقای لابیگر منبعش را معرفی کرده بود تا بین کاندیدای اصولگرا تقسیم شود که خرج انتخابات و تبلیغاتشان شود.»

نویسنده این مطلب تاکید کرد: «این شکست برای همان آهی است که وقتی پدرش معاون اول شد صد و چند نفر از انتصابش تقدیر کردن ولی در ادامه بدترین رفتار را به جرم همان انتصاب با او کردند. این شکست بخاطر  همان آه  از دست دادن مادرش و مادر بزرگش و خانه نشین شدن خواهرش بود.»

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.