stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 30071
  • 11 اسفند 1394 - 12:38
4

نظریه پردازان «پایداری» برای تعیین ریاست مجلس خبرگان دست به کار شدند!

نظریه پردازان «پایداری» برای تعیین ریاست مجلس خبرگان دست به کار شدند!

در حالیکه تنها دو روز از مشخص شدن نتیجه انتخابات مجلس خبرگان سپری شده است. اصولگرایان و حامیان جریان موسوم به مصباحیه تلاش می کنند پس از بیرون آمدن از این شوک عظیم برای رایزنی جهت تعیین ریاست آینده این مجلس دست به شایعه سازی بزنند.

قلم | qalamna.ir :

۵۶۱۹۲_۳۰۹

قلم؛ در حالیکه تنها دو روز از مشخص شدن نتیجه انتخابات مجلس خبرگان سپری شده است. اصولگرایان و حامیان جریان موسوم به مصباحیه تلاش می کنند پس از بیرون آمدن از این شوک عظیم برای رایزنی جهت تعیین ریاست آینده این مجلس دست به شایعه سازی بزنند.

از همین رو سایت «مشرق» با نگارش گزارشی با عنوان «چرا هاشمی هیچ شانسی برای ریاست خبرگان ندارد؟» می نویسد: «ارزیابی‌های مشرق نشان می‌دهد با توجه به آرایشی که مجلس خبرگان پنجم به خود گرفته است، جایگاه هاشمی رفسنجانی نسبت به مجلس چهارم تضعیف‌شده به‌ نحوی‌ که اگر وی توانست برای ریاست مجلس چهارم ۲۴ رأی را به دست آورد، در خبرگان پنجم این آمار به کمتر از رقم دوره قبل رسیده است.»

همچنین سایت تریبون مستضعفین نیز با درج یادداشتی در همین خصوص و انتشار عکسی از آیت الله هاشمی شاهرودی در کنار محمود احمدی نژاد، از وی به عنوان رییس آینده مجلس خبرگان نام برده و از قول عبدالرضا داوری می نویسد: «رییس خبرگان اینده قطعا” آیت الله شاهرودی خواهد بود.»

این در حالی است که گفته می شود اکثر راه یافتگان به خبرگان پنجم از حامیان لیست آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده و این مجلس برخلاف تصور حامیان آیت الله مصباح یزدی از عقلانیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. انشالله آقای هاشمی رفسنجانی رئیس خبرگان می شود

  2. رسانه هایی از این دست ماننده مشرق و رجا همیشه در حال اختلاف افکنی در نظام بوده و هستند

  3. ،رئیس خبرگان آقای ابراهیم امینی و نائب اول خبرگان آیت الله هاشمی رفسنجانی خواهند بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.