stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 30043
  • 11 اسفند 1394 - 11:48
2

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۶ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت ۱:۳۶ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

قلم | qalamna.ir :

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۶ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

 
سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بهترین مهاجم نوک پس از انقلاب اختصاص یافته بود.
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
فردوسی پور گفت امروز یک اتفاق تلخ افتاد و یکی از مربیان خوب فوتبال ما اکبر دارستانی در تمرین نفت تهران سکته کرده و دار فانی را وداع گفت که به خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت می گوییم.
 
افتخارات و آمار عملکرد گزینه های نظرسنجی امشب نود مرور شد:
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
کلیپ جذاب از داستان عملکرد نمایندگان ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.
 
مسابقه سپاهان برابر النصر امارات با برتری نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد. 
 
ارتباط با الهام فرهمند زننده سومین گل برتر دو ماه اخیر فوتبال ایران برقرار شد و با زننده گل زیبای فوتبال بانوان گفتگویی تصویری انجام شد.
 
فرهمند در پاسخ به اینکه توپ را می خواست سانتر کند یا به قصد گل بزند گفت: نه می خواستم گل بزنم. بازی قبل هم چنین گلی به ملوان زده بودم.
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
گزارشی از سفر ذوب آهن به قطر و بازی با تیم لخویا پخش شد.
 
گزارشی از دیدار تیم های تراکتورسازی – الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد که با برتری ۴ بر صفر نماینده کشورمان همراه بود.
 
در بخش بعدی گزارشی از عملکرد نمایندگان کشورمان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ارائه شد.
 
گفتگو با کارگر جم پیشکسوت فوتبال و استقلال بخش بعدی برنامه نود بود که طی این گفتگو وی از بازی های خود صحبت می کرد. وی یک سال است دچار بیماری سرطان شده و با انجام شیمی درمانی در حال حاضر بهبود پیدا کرده است.
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال میهمان برنامه نود این هفته بود.
 
کفاشیان: دلم نمی آید فوتبال ایران را رها کنم/ صلاح نیست بگوییم به چه کسی رای دادیم
 
وی در ابتدای صحبت های خود در مورد سفر به زوریخ و حضور در انتخابات فیفا اظهار داشت: سفر خوبی بود و نتیجه بدست آمده غیر قابل پیش بینی بود و پس از دور اول رای گیری تصور می شد آرای بن علی به شیخ سلمان برسد ولی بر خلاف این امر آرا به اینفانتینو رسید و وی رییس فیفا شد.
 
کفاشیان در مورد رای خود در انتخابات فیفا گفت: ما بعد از این هم با اینفانتینو و هم با شیخ سلمان کار داریم و به نظرم به صلاح نباشد که عنوان شود که رای ما چه بوده است.
 
وی در مورد شیخ سلمان نیز اظهار داشت: شیخ سلمان برخلاف بن همام، رییس پیشین AFC زیاد وارد مسائل فنی نشده و بیشتر حضورش جنبه تشریفاتی دارد. 
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حمایت کفاشیان از شیخ سلمان بیشتر شخصی بوده و یا اینکه براساس منافع ملی فوتبال بوده گفت: در اینجا فرد مهم نیست و ما باید موضعی داشته باشیم تا حمایت AFC را به دست آوریم.
 
وی افزود: اگر شیخ سلمان به سمت فیفا می‌رفت فضای ما در فیفا باز می‌شد و ما آشنایی داشتیم و شاید یکی از استدلال‌هایی که که درست هم هست این بود که از آسیا یک فرد رئیس فیفا انتخاب می‌شد و ما می‌توانستیم چند نفر را در آنجا داشته باشیم. کار ما ۱۰ درصد با فیفا است و ۹۰ درصد با AFC است و در مجموع AFC پل ارتباطی ما با فیفا است.
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
وی در مورد حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من ۸ سال در فدراسیون فوتبال مدیریت کرده ام و طی این مدت برای فوتبال اقدامات مفیدی انجام داده ام و بطور قطع فوتبال امروز با فوتبال ۸ سال پیش تفاوت زیادی دارد و دلم نمی آید به سادگی فوتبال را رها کنم. دوستانی که می توانند بیایند و به فوتبال کمک کنند.
 
وی در خصوص مجمع فدراسیون گفت: شما صحبت از چیدمان افراد می کنید و این نحوه صحبت کردن این ذهنیت را بوجود می آورد که من تک تک نفرات را چیده ام در حالی که چنین نیست. 
 
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره استعفای کی‌روش و اینکه او سرمربی تیم ملی را وارد فضای تبلیغاتی خود کرده است، گفت: اصلا اینگونه نیست و کی‌روش را وارد فضای تبلیغاتی خودش نکرده است.
 
کفاشیان در پاسخ به این سؤال که اگر نامزدی از شما بهتر باشد حاضر هستید کناره‌گیری کنید، گفت: همه رأی‌ها در انتخابات مخفی است هیچ چیزی دست من نیست که بگویم به من رأی دهند من اختیارات را به مجمع واگذار کردم و قبل از آن هم جلسه می‌گذارم و آن را می‌گویم الان هم تبلیغات منفی وجود دارد و فضای مسموم به وجود آمده است هرکس دارد کار انجام می‌دهد به جلو بیاید.
 
کفاشیان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما با حداقل امکانات فدراسیون فوتبال را پیش می بریم و متاسفانه باب شده است که علیه فوتبال صحبت می کنند که این خوب نیست.
 
متاسفانه فوتبال حمایت نمی شود و هر کجا می رویم علیه فوتبال صحبت می کنند و این که حمایت نمی شویم خیلی بد است.
 
وی در مورد کی روش گفت: کی روش هر از چند گاهی خواستار رفتنش می شود و عنوان می کند که امکانات لازم را ندارد و حق هم دارد. وی استعفا داد و علت استعفایش این بود که دست رییس بعدی را باز بگذارد. وی همواره با فدراسیون همکاری کرده است.
 
کفاشیان اظهار داشت: در حال حاضر استقلال خوبی در فوتبال حاکم شده که قبلا نبوده و نیازی ندارم از طریق کی روش رای جمع کنم و از طریق عملکرد خود رای جمع خواهم کرد.
 
اصلا به صلاح فوتبال کشورمان نیست که اختلافات در فوتبال کشورمان ادامه یابد و باید تعاملی را داشته باشیم تا شاهد پیشرفت فوتبال کشورمان باشیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که چرا این فدراسیون نمی‌تواند مانند فدراسیون‌هایی مثل والیبال و.. .درآمدزایی داشته باشد، گفت: شما مثال زدید والیبال را. واقعاً والیبال چند تیم ملی دارد؟ ورزش‌های سالنی مانند هندبال، والیبال مانند فوتسال‌ است که یکی دو تا تیم بیشتر ندارند.
 
فوتسال ما در آسیا اول است در سطح جهان هم پنجم هستیم فوتسال بانوان هم اول آسیا است. در فوتبال ساحلی هم اول آسیا هستیم ما چهارده پانزده تیم ملی داریم و قطعاً درآمدزایی در آنها سنگین است.
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
 بودجه سال آینده ما ۵۰ میلیارد دلار است که ۲۲ میلیارد آن برای تیم ملی می‌رود البته در حال درآمدزایی هم هستیم ولی مبلغی که به دست می‌آید برای تیم‌های ملی ما کافی نیست.
 
کفاشیان در پاسخ درباره اینکه اگر بخواهد در انتخابات حضور داشته باشد از تاکتیک دوره قبل استفاده می‌کند، گفت: ایجاد فضای دو قطبی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اصلاً خوب نیست و به صلاح ورزش نیست  و در بین دعوا و مرافه این فوتبال است که آسیب می‌بیند در گذشته فرق می‌کرد الان به نظرم باید تعامل داشته باشیم. حتی یک زمانی به ما گفتند تغییراتی ایجاد کنیم که به خاطر فوتبال بود و ما این کار را انجام دادیم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برکناری برخی افراد استقلال فدراسیون را زیر سؤال نبرد و یک بی‌اخلاقی نبود، گفت: در هر صورت در یک سیستم که کار می‌کنیم یک تغییراتی لازم است. در آن زمان هفت نفر از اعضای هیأت رئیسه امضا کردند با شرایط فعلی نبی تغییر کند و در نهایت ایشان کنار گذاشته شد من در هر صورت باید یک فعالیتی بکنم تا نظر وزارت ورزش را جلب کنم خصوصاً وقتی آنها می‌گویند به یک نفر اعتماد ندارند من باید طبیعتاً در این باره تصمیماتی بگیریم. در این باره باید نیمه پر لیوان را ببینید ما خواستیم اعتماد را جلب کنیم و این به قیمت از دست دادن نیروها بوده که البته خیلی از آنها را من نگذاشتم از بدنه فدراسیون خارج شوند.
 
به طور مثال از ۸-۹ ماه پیش قبل از کنار گذاشته شدن خانم شجاعی در این باره از من درخواست داشتند و ما گفتیم که باید مجمع برگزار کنیم در مجموع این تغییرات درصدد جلب نظر بوده است و این آرامش مهم بوده تا کارها به چالش کشیده نشود.
 
گزارش تقویم نود پخش شد که طی آن به اتفاقات هفته دوم اسفند اشاره شده بود.
 
– ۸ اسفند ۶۵ بازی ایران – کویت و اولین بازی ملی عابدزاده و بسیاری ملی پوشان
 
– مسابقه استفلال با الهلال در سال ۷۷ و برتری دو بر یک در خاک عربستان
 
– ۲۸ فوریه ۱۹۵۴ تولد برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس
 
– ۱۰ اسفند ۸۴ بازی ایران ۳-۲ کاستاریکا و آخرین گل ملی علی دایی
 
– ۶ اسفند ۸۹ بازی پرسپولیس ۳-۱ فولاد با گلزنی هادی نوروزی
 
– ۶ اسفند ۶۸ تولد احسان حاجی صفی
 
– ۷ اسفند روز ملی وکیل و گزارشی از تیم فوتبال وکلا
 
– ۸ اسفند تولد عبدالله کرمی
 
– ۱۰ اسفند ۴۲ تولد و ۱۰ اسفند ۶۵ شهادت شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان تیم ملی جوانان
 
– ۹ اسفند ۸۸ بازی جذاب و استثنایی استقلال ۴-۵ استیل آذین در جام حذفی
 
– ۱۰ اسفند ۸۰ بازی ایران – ونزولا
 
آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت یک ساعت و پنجاه دقیقه از آغاز برنامه:
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
علی کفاشیان حامی مالی فدراسیون گفت: ما تراز مالی داریم. ما برای اسپانسر مالی لباس با ۱۰ حامی مالی صحبت کرده ایم. وی در مورد برادر خانم خود (مشاور مالی خود) اظهار داشت: وی هیچ سمتی در فدراسیون ندارد و فقط مشاور مالی من است تا من بتوانم در آینده پاسخگوی مسائل مالی باشم.
 
کفاشیان در مورد اینکه مدارک وی را از فدراسیون بردند اظهار داشت: وقتی برخی می آیند و می گویند فساد در فوتبال است و رییس فدراسیون متهم ردیف اول است شبهه هایی بوجود می آید و از همین رو به فدراسیون آمده و با حکم وسایل مرا بردند که البته اگر به خودم هم می گفتند وسائل را به آنها می دادم و در هر حال وسائل را برده و در مورد آن ها تحقیقات لازم صورت گرفت.
 
وی در مورد تیم ملی گفت: ما حساب ارزی نداریم و اگر کسی هزینه می کند باید مدارک لازم را آورده و هزینه پرداخت شده را دریافت کند. طباطبایی شخص صد در صد مورد اعتماد من است و این اعنماد طی ۳۵ سال بدست آمده، پیش از اینکهوی برادر خانم من شود. از همین رو کاملا به وی اطمینان دارم.
 
کفاشیان در مورد کمپ تیم ملی گفت: برای ترمیم زمین چمن باید ۲/۵ میلیارد تومان هزینه کنیم و این بودجه را نداریم.
 
نباید مسایل مالی دوره های مختلف را با هم مقایسه کنیم. همینالان ۱/۵ میلیون دلار از فیفا می خواهیم که هنوز نگرفته ایم.
 
وی در خصوص حضورش در راس فدراسیون فوتبال گفت: اصراری به ادامه حضورم در فدراسیون ندارم و این مسئله را به مجمع فدراسیون واگذار می کنم و هر کس می تواند بیاید و به فدراسیون فوتبال کمک کند.
 
وی در مورد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در حال حاضر کمیته اخلاق فعال است و اعضای این کمیته هستند و کار می کنند.
 
کفاشیان در پایان صحبت های خود اظهار داشت: مسائل مالی فدراسیون کاملا مشخص است و همیشه بیشترین استفاده را از بودجه مان کرده ایم.
 
اساسنامه فدراسیون به تصویب هیات دولت رسیده است و آن زمان کیومرث هاشمی سرپرست فدراسیون بوده است و متن زیبایی در مقدمه اساسنامه نوشته است.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز در سازمان بازرسی گفت: امروز به خاطر فوت عمه‌ام نتوانستم به جلسه سازمان بازرسی بروم در این باره آقای تاج و سایر دوستان حضور داشتند و بحث‌هایی درباره بازنشستگی بنده صورت گرفت بنده تاکنون از دولت درباره بازنشستگی مجوز نگرفتم و اساسنامه فدراسیون فوتبال با سایر اساسنامه‌‌ها فرق دارد و در این باره به مجوز نیاز نیست.
 
کفاشیان درباره اینکه موضع فدراسیون در برخورد با عربستان منفعلانه بوده است، گفت: نمی‌دانم منفعلانه یعنی چه؟ در این باره آقای اسدی به جلسه رفت و توانست خیلی محکم دفاع کند و ما هم در این باره  صحبت کردیم ما یک رأی بیشتر نداریم در حال حاضر نامه نوشتیم و فیلم مسابقات که میزبانی هفته اول را داشتیم را قرار است به AFC ارسال کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم میزبانی را در کشورمان داشته باشیم.
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
وی درباره حضور حامد اصفاء به عنوان نماینده ایران در کمیته وضعیت بازیکنان فیفا گفت: دو سال پیش بود که یک نفر از باشگاه سپاهان را به این کمیته معرفی کردیم. چند گزینه بودند که در نهایت ایشان از باشگاه سپاهان معرفی شدند.
 
گزارشی از کمپ تیم ملی تهیه شده بود که پخش شد.
 
گزارشی از مرحوم علی اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران پخش شد که توسط گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تهیه شده بود.
 
مهدی ترابی میهمان بعدی برنامه نود بود.
 
مهدی ترابی بازیکن تیم باشگاهی سایپا و تیم ملی فوتبال کشورمان ، بازی خود را از فوتسال آغاز کرده و اظهار داشت: به تیم ملی جوانان فوتسال دعوت شدم که پس از آن به فوتبال آمدم.
 
تصاویری از گل های مهدی ترابی در دیدارهای مختلف پخش شد که وی در مورد آن ها توضیحاتی ارائه می کرد.
 
وی افزود: دانشجوی ترم چهار مدیریت در دانشگاه پیام نور هستم.
 
وی در مورد پیشنهاد استقلال به وی گفت: زمانی که در قطر بودم پیشنهادی از استقلال داشتم که البته خودم در ایران نبودم.
 
گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان به تصویر کشیده شده بود که اعتراض قلعه نویی به بازی تیم ماشین سازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) یکی از بخش های این گزارش بود.
 
عملکرد لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.
 
حاج صفی:به ایران بازگردم بطور قطع با سپاهان به میدان میروم
 
دوربین برنامه نود به فرانکفورت رفته و گزارشی از احسان حاج صفی تهیه کرده بود.
 
بازیکن تیم فرانکفورت درباره حضورش در این تیم گفت: خدارو شکر اینجا جا افتاده ام و برخورد خوبی با من می شود. 
 
وی در مورد زبان آلمانی اظهار داشت: زبان خیلی مشکلی است و باشگاه برایمان کلاس زبان آلمانی گذاشته است. نمیتوانم با کادر فنی آلمانی صحبت کنم و اگر مسئله خاصی باشد دوستان در این زمینه مرا یاری می کنند.
 
اگر به ایران برگردم قطعا با سپاهان به میدان می روم چرا که با این تیم رشد کردم.
 
وی درباره مجله کیکر گفت: توجهی به این مجله ندارم و سعی می کنم کار خود را کنم.
 
گزارشی از لیگ برتر فوتسال بانوان پخش شد که طی آن مسئولان و بازیکنان تیم ها در خصوص فوتسال بانوان صحبت هایی ارائه کردند.
 
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره شزایط مرحوم دارستانی مربی بدنساز تیم فوتبال نفت در تمرین امروز این تیم صحبت کرد. 
 
وی اظهار داشت: مرحوم دارستانی طی ۵ ، ۶ روز گذشته شرایط روحی روانی خوبی نداشتو حتی با اعضای کادر فنی قرار گذاشته بودیم شب گذشته به منزل مرحوم دارستانی رفته و گپ و گفتی با وی داشتهباشیم تا شزایط بهتری پیدا کند.
 
پس از مرور روزنامه های سه شنبه ۱۱ اسفند، جدول لیگ یک مورد بررسی قرار گرفت.
 
دایی بهترین مهاجم نوک بعد از انقلاب شد
 
آمار مسابقه پیامکی در پایان برنامه:
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
برنامه نود این هفته ساعت ۱:۳۶ بامداد سه شنبه به پایان رسید.
هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.