stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 30026
  • 11 اسفند 1394 - 11:24
5

کشف محموله ۱۹۸ کیلویی تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف ۱۰ روز گذشته در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: طی این مدت ۱۶۰ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر نیز در استان شناسایی و دستگیر شدند.

قلم | qalamna.ir :

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله ۱۹۸ کیلویی تریاک در استان خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی، امروز (یازدهم اسفند) در جمع خبرنگاران افزود: این محموله ۱۹۸ کیلویی تریاک به طرز ماهرانه‌ای در یک تریلی کشنده جاسازی شده بود که کشف شد.

وی تصریح کرد: این محموله از شرق کشور به استان قاچاق شده بود که سه نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

امان اللهی از کشف ۲۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف ۱۰ روز گذشته در استان خبر داد افزود: طی این مدت ۱۶۰ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر نیز در استان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یکی از اولویت‌های مهم انتظامی استان در سال جاری را کنترل قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد و دستگیری آنها عنوان کرد و افزود: این امر موجب شده تا امسال قریب ۲۵۰۰ کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشته باشیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین در سال جاری ۱۰۶ نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر نیز دستگیر و ۴۹ باند مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.

امان اللهی از دستگیری پنج هزار نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: عمده این افراد در مناطق آلوده شهر کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از همکاری مردم استان با نیروی انتظامی گفت: موفقیت پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی استان مرهون همکاری موثر مردم و اخبار و اطلاعاتی است که آنها در اختیار همکاران ما قرار می‌دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری هر چه بیشتر مردم، انتظامی استان بتواند در زمینه مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و توزیع کنندگان به توفیقات بیشتری برسد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.