stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 30018
  • 11 اسفند 1394 - 11:18
5

داعش باز هم اعدام کرد

داعش هشت نفر از اعضای هلندی خود را به اتهام تلاش برای فرار و ایجاد شکاف در این گروه تروریستی در شهر رقه اعدام کرد.

قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری فرانسه، گروه موسوم به ‘رقه در سکوت قتل عام می شود’ «رقه تذبح بصمت» گزارش داد: گروهک تروریستی داعش روز جمعه هشت نفر از اعضای هلندی خود را به اتهام تلاش برای فرار و ایجاد شکاف و آشوب دسته جمعی در این گروه در شهر «معدان» استان رقه (مرکز این گروه تروریستی در سوریه) اعدام کرد.

ابو محمد یکی از مسئولان این گروه ضد داعش در صفحه اجتماعی خود نوشت: «گروه تروریستی داعش روز جمعه هشت نفر از اعضای هلندی خود را به اتهام تلاش برای فرار و آشوب در شهر معدان استان رقه اعدام و ۶۵ هلندی را نیز بازداشت کرد.

گروه «رقه در سکوت قتل عام می شود» از سال ۲۰۱۴ در رقه برای ثبت جنایت های گروه تروریستی داعش در این شهر پس از این که این گروه تروریستی خبرنگاران را منع و آنها را ربود یا اعدام کرد به صورت مخفیانه فعالیت می کند.

این گروه، اعضای هلندی گروه تروریستی داعش برای خود در رقه یک تجمعی را تشکیل داده اند که روابط محکمی با سرکرده های داعش در عراق دارند.
همچنین این منبع افزود: اعضای این گروه هلندی به شدت با سرکرده های داعش در شهر رقه اختلاف دارند و بارها با یکدیگر درگیر شده اند.
سازمان اطلاعات هلند پیشتر اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ هلندی از جمله ۵۰ زن به صفوف گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه پیوسته اند.

سازمان موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه نیز در گزارشی اعلام کرده که گروه تروریستی داعش از زمان اشغال سوریه و عراق ۴۲۴ نفر از اعضای خود را به اتهام جاسوسی، تلاش برای فرار و سعی در ایجاد شکاف در این گروه تروریستی اعدام کرده است.
گروه تروریستی تکفیری داعش در طول سال های گذشته با حمایت برخی کشورهای عربی و غربی توانسته بخش های زیادی از خاک سوریه و عراق را اشغال و هزاران نفر را سربریده و جمعیت زیادی از شهروندان این دو کشور را آواره کرده است.
تکفیری های داعش پس از اشغال الرقه در سه سال گذشته، از هیچ جنایتی از سربریدن مردم تا پرتاب از ساختمان، زنده به گور کردن و آتش زدن آنها فروگذاری نکرده اند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.