stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 29982
  • 11 اسفند 1394 - 10:29
4

مردم در انتخابات نشان دادند کدام سلیقه به نظر آنان نزدیک‌تر است

مردم در انتخابات نشان دادند کدام سلیقه به نظر آنان نزدیک‌تر است

رییس جمهور در همایش بین‌المللی صنعت خودرو، کاهش قیمت خودرو و افزایش کیفیت محصولات تولیدی را تنها با حضور در بازارهای جهانی امکانپذیر دانست و تاکید کرد: سیاست دولت یازدهم خصوصی و رقابتی کردن صنعت خودرو با واگذاری آن به مردم است.

قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در این همایش بین‌المللی با بیان اینکه «مسیر برای حرکت و رشد صنعت خودرو در کشور باز شده است»، گفت: رضایت مردم برای دولت یازدهم اهمیت ویژه‌ای دارد. اینکه دروازه‌ها را ببندیم، خودرویی تولید و به ملتی تحمیل کنیم و به مردم نیز بگوییم قدرت انتخاب شما همین است، چنین منطقی را این دولت ابدا نمی‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه «همه باید رضایت مردم را جلب کنیم و باید در این مسیر قدم‌های جدی در بخش خودرو برداریم»، تاکید کرد: صنعت خودروسازی در ایران باید به طور کامل خصوصی‌سازی و رقابتی شود.

حمایت دولت از یک صنعت نمی‌تواند نامحدود باشد

روحانی اظهارداشت: دولت در این سال‌ها، با ممنوعیت واردات خودرو و اعمال تعرفه‌های سنگین بر واردات خودرو از این صنعت حمایت کرده اما حمایت دولت نمی‌تواند دائمی باشد. حمایت دولت از یک صنعت در برابر صنایع بیرونی، دوره‌ای دارد و این دوره نمی‌تواند نامحدود باشد.

رییس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه رعایت محیط زیست باید اولویت صنعت خودرو باشد، گفت: برای تحقیق، تولید و صادرات مشترک، از خودروسازان خارجی استقبال می‌کنیم.

وی همچنین در ابتدای سخنان خود نیز با قدردانی از ملت ایران برای حضور هوشمندانه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: انتخابات همواره دمیدن روح جدید در کالبد جامعه برای حضور و حرکت پرشتاب‌تر در مسیر توسعه و رفاه جامعه بوده و هست.

انتخابات معناداری در ایران انجام شد

روحانی با اشاره به اینکه «کشوری که انتخابات و صندوق رای ندارد و آرای مردم بر سرنوشت آن کشور حاکم نیست، قطعا آن کشور، جامعه‌ای پرنشاط و زنده نخواهد داشت»، اظهارداشت: دولت خود را موظف به احترام به آرای مردم فهیم ایران و متعهد به همکاری با مجلس شورای اسلامی می‌داند.

وی تصریح کرد: در عین حال انتخابات معناداری در ایران انجام شد و آرای مردم صد‌ها جلد کتاب حرف و رهنمود برای همگان دارد و امیدوارم همه ما درس‌آموز از مکتب ملت ایران باشیم و بدانیم این ملت سربلند در هر مقطعی آرا و حرکتش تاثیر گذار در سرنوشت این کشور بوده و خواهد بود.

روحانی افزود: همه باید به خوبی باور داشته باشیم صاحب ایران، مردم این کشور هستند و راه و مسیر این کشور را مردم تعیین می‌کنند و نظرات مردم برای همه مسوولان باید محترم باشد و محترم هست.

رییس جمهور تاکید کرد: مسیر توسعه و شیوه حکمرانی را مردم مشخص می‌کنند و در مواردی که در سیاست داخلی و یا خارجی نظرات متفاوتی وجود دارد، این آراء مردم است که راه صحیح و درست را برای کشور تعیین می‌کند.

نظر همه جناح‌ها و سلیقه‌ها برای مردم، دولت و نظام محترم است

دکتر روحانی با بیان اینکه «مردم ایران در این انتخابات، مسیر توسعه رامشخص کردند و گفتند در میان سلیقه‌های مختلف کدام سلیقه به نظر آنان نزدیک‌تر است»، گفت: البته نظر همه جناح‌ها و سلیقه‌ها برای مردم، دولت و نظام محترم است و در عین حال، با پایان انتخابات، دوران رقابت سیاسی و اجتماعی نیز پایان یافته و باید همکاری‌ها بیش از گذشته مد نظر همگان باشد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.