stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 29887
  • 10 اسفند 1394 - 13:52
2

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

پیروزی بارسلونا برابر سویا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

قلم | qalamna.ir :

هفته بیست وششم لالیگا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید. در مهم ترین بازی بارسلونا سویا را شکست داد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به شرایط رئال مادرید پس از شکست در داربی اختصاص دارد. جایگاه فلورنتینو پرس، رییس باشگاه به خطر افتاده است. به نظر می رسد بازیکنان تعهدات خود را فراموش کرده اند. جایگاه سوم که متعلق به مادرید است در خطر است.

این نشریه به پیروزی بارسلونا برابر سویا اشاره کرد. آبی اناری ها دو بر یک در این دیدار پیروز شدند. بارسلونا در این بازی به رکورد ۳۴ بازی پیاپی بدون شکست رسید و با رکورد مادرید بینهاکر برابری کرد.

پیروزی بسکتبال رئال مادرید مقابل والنسیا از عناوین این روزنامه است. یوی در لحظات پایانی توپ را از فاصله ۲۰ متری وارد سبد کرد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. این دیدار با نتیجه ۹۵ بر ۹۴ به پایان رسید.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی بارسلونا اختصاص دارد. لیونل مسی در این دیدار گلزنی کرد. او قصد داشت توپ را از نقطه کرنر وارد دروازه کند. آبی اناری ها اختلاف خود را با مادرید به ۱۲ امتیاز رساندند.

پیروزی منچستریونایتد برابر آرسنال از عناوین این نشریه است. شاگردان فان خال با نتیجه سه بر دو سیتی را شکست دادند.

آس

تیتر نخست این روزنامه به بورخا مایورال اختصاص دارد. مهاجم جوان مادرید دربازی شنبه شب به میدان رفت و دیروز بازی تیم مورد علاقه اش پارلا را از نزدیک تماشا کرد.

این نشریه به وضعیت مادرید اشاره دارد. پس از پیروزی ویارئال اختلاف این تیم با مادرید به دو امتیاز رسید. مادریدی ها چهارشنبه با پنج بازیکن آسیب دیده باید برابر لوانته قرار بگیرند. مادرید در این بازی سه مدافع خود را در اختیار نخواهد داشت.

نتایج این هفته لالیگا از عناوین این نشریه است. والنسیا با سه گل مغلوپ اتلتیک بیلبائو شد. مهمان در ۶ دقیقه سه گل را وارد دروازه شاگردان گری نویل کرد. ویارئال با نتیجه مشابه لوانته را شکست داد و گرانادا با یک گل برابر دپورتیوو لاکرونیا پیروز شد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.