stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 29677
  • 05 اسفند 1394 - 15:02
3

جمع‌آوری معروف‌ترین شکلات دنیا از ۵۵ کشور

این جمع آوری فقط شامل محصولاتی می‌شود که در این کارخانه در هلند تولید شده. اینها بیشتر شامل کشورهایی در اروپاست و شامل آمریکا که شرکت مارس در آن مستقر است، نمی‌شود.

قلم | qalamna.ir :

شرکت شکلات‌سازی “مارس” دستور جمع‌آوری محصولاتش در ۵۵ کشور را پس از پیدا شدن تکه‌های پلاستیک در یک بسته “اسنیکرز” در آلمان داده است.جمع‌آوری معروف‌ترین شکلات دنیا از ۵۵ کشور

خبرآنلاین نوشت: «در ماه ژانویه یک مشتری در آلمان تکه‌های ریز پلاستیک را در یک اسنیکرز پیدا کرد. رد این پلاستیک به کارخانه مارس در شهر وگل در جنوب هلند گرفته شد.

یک سخنگوی مارس در هلند گفت:‌ ما نمی‌توانیم مطمئن باشیم که این تکه پلاستیک فقط در این بسته به خصوص بوده. ما نمی‌خواهیم هیچ محصولی که استاندارد کیفیت ما را برآورده نمی‌کند در بازار بماند. بنابراین تصمیم گرفتیم همه آنها را برگردانیم.”

این جمع آوری فقط شامل محصولاتی می‌شود که در این کارخانه در هلند تولید شده. اینها بیشتر شامل کشورهایی در اروپاست و شامل آمریکا که شرکت مارس در آن مستقر است، نمی‌شود.

این شرکت نگفت که چه تعداد بسته شکلات جمع‌آوری می‌شود و این جمع‌آوری چقدر هزینه خواهد داشت.

سازمان استاندارد غذایی بریتانیا به مشتریان توصیه کرد این محصولات را مصرف نکنند و در صورت لزوم با بخش خدمات مصرف کننده شرکت مارس تماس بگیرند.

در بریتانیا بسته‌های کوچک (فانسایز) مارس و “میلکی وی” و جعبه‌های “سلبریشنز” جمع‌آوری و در هلند هم مارس و اسنیکرز جمع‌آوری می‌شود.

مارس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید مواد غذایی جهان است و تحت ۲۹ نام مختلف از جمله ام‌اندام، گالاکسی، توییکس، بانتی و مالتسرز شکلات تولید می‌کند.

این شرکت که مقر اصلی آن در آمریکاست سال گذشته ۳۳ میلیارد دلار در سطح جهان فروش داشت.»

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.