stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 29585
  • 03 اسفند 1394 - 14:53
5

اعظم طالقانی: «پدرطالقانی» یکبار خواستند کتابی درباره اصلاحات بنویسند که به محض شروع کردن، اتهامات به سمت ایشان سرازیر شد!!

هنگامی که ۱۸ سال قبل آقای سیدمحمد خاتمی موضوع اصلاحات را مطرح کردند، این موضوع به ذهنم خطور کرد که این کلمه (اصلاحات) باید از قرآن استخراج شده باشد که پس از بررسی این واژه بیش از ۷۰ مورد از مشتقات واژه «اصلاحات» را یافتم.

قلم | qalamna.ir :

اعظم طالقانی خبرنگار قلم؛ عصرروز شنبه و در مراسم بزرگترین گردهمایی اصلاح طلبان و حامیان دولت که در سالن حجاب برگزار شد اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی و دختر آیت‌الله طالقانی اظهار کرد:

وَالْعَصْرِ، إِنَّالْإِنسَانَلَفِیخُسْرٍ، إِلَّاالَّذِینَآمَنُواوَعَمِلُواالصَّالِحَاتِوَتَوَاصَوْابِالْحَقِّوَتَوَاصَوْابِالصَّبْرِ
هنگامی که ۱۸ سال قبل آقای سیدمحمد خاتمی موضوع اصلاحات را مطرح کردند، این موضوع به ذهنم خطور کرد که این کلمه (اصلاحات) باید از قرآن استخراج شده باشد که پس از بررسی این واژه بیش از ۷۰ مورد از مشتقات واژه «اصلاحات» را یافتم. در خاطرم هست که «مرحوم طالقانی در جایی نوشته بود که خواستم روی اصلاحات کتاب بنویسم به محض اینکه شروع به نوشتن کردم اتهامات به طرفم سرازیر شد.» معلوم می‌شود که صحبت از اصلاحات اتهاماتی را به دنبال دارد. به هر حال مصلح دارای خلوص است. مجلس چشم مردم است که هم خود را نظاره می کند و هم باید بر کار دو قوه (قوای قضائیه و مجریه) دیگر نظارت کافی داشته باشد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.