stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 29544
  • 03 اسفند 1394 - 11:10
6

سخنرانی نامزد اصولگرای مجلس قبل از شروع رسمی تبلیغات در علوم پزشکی شیراز + عکس

انجام این اقدام اگر با مجوز هیئت نظارت بر تشکل های دانشجویی بوده که به نظر می رسد تخلف انتخاباتی یک دستگاه دولتی محسوب گردد که امید است دستگاه های نظارتی با قاطعیت هر چه تمام موضوع را بررسی و برخوردهای لازم را انجام دهند و اگر بدون مجوز بوده است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید جوابگوی تخلف انتخاباتی که در حوزه این دستگاه و توسط یک تشکل این دانشگاه انجام شده ، باشد .

قلم | qalamna.ir :

عصر چهارشنبه جشنی به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار توسط هیئت اباصالح در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده است.

گزارش ها حاکی از این که  دکتر شاهین محمد صادقی نامزد اصولگرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نماینده منتسب به جبهه پایداری و از حامیان و مدیران دولت احمدی نژاد در این جشن مذهبی به سخنرانی پرداخته است.

سخنرانی این کاندیدای مجلس در حالی بوده است که هنوز زمان تبلیغات رسمی نامزدها برای انتخابات شروع نشده و این جشن در ۲۸ بهمن ماه برگزار شده ، در حالی که زمان رسمی فعالیت های انتخاباتی از بامداد ۲۹ بهمن بوده است.

گفتنی است که در همین روز یک تشکل اصلاح طلب مناظره ای را در دانشکده پزشکی برگزار کرده است و شنیده می شود هیئت نظارت بر تشکل های دانشجویی با درخواست این تشکل مبنی بر حضور نامزدهای انتخاباتی هر دو طیف در این نشست به عنوان مهمان بدلیل عدم شروع تبلیغات رسمی موافقت نکرده است.

حال سوال اینجاست که چگونه هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاه به یک تشکل سیاسی مجوز دعوت از نامزدهای هر دو طیف را برای حضور در یک مراسم سیاسی به عنوان میهمان نمی دهد ، اما در همان روز و قبل از شروع رسمی تبلیغات  نامزدها ، یک نامزد از طیف اصولگرا در دانشگاه حضور یافته و در یک جشن که متولی آن یک تشکل غیر سیاسی است سخنرانی می کند ؟ 

انجام این اقدام اگر با مجوز هیئت نظارت بر تشکل های دانشجویی بوده که به نظر می رسد تخلف انتخاباتی یک دستگاه دولتی محسوب گردد که امید است دستگاه های نظارتی با قاطعیت هر چه تمام موضوع را بررسی و برخوردهای لازم را انجام دهند و اگر بدون مجوز بوده است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید جوابگوی تخلف انتخاباتی که در حوزه این دستگاه و توسط یک تشکل این دانشگاه انجام شده ، باشد .

گفتنی است ریاست هیئت نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر عهده رئیس دانشگاه یعنی دکتر ایمانیه می باشد. / صبح شیراز

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.