stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 29299
  • 29 بهمن 1394 - 19:30
5

معاون اول دولت اصلاحات: مردم نگذارند مجلسی شکل بگیرد که امثال فرجی‌دانا را استیضاح کند

معاون اول دولت اصلاحات: مردم نگذارند مجلسی شکل بگیرد که امثال فرجی‌دانا را استیضاح کند

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: خدا را شکر که به ائتلاف و اجماع ارزشمندی رسیدیم و انشاءالله مردم ایران کمک کنند تا مجلس یاور دولت باشد و مجلسی نباشد که وزیر فرهیخته‌ای همچون فرجی‌دانا را استیضاح کند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا عارف در گردهمایی فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: خوشحالم که در اولین روز تبلیغات در این جمع حضور یافتم و خوشحالم که اولین سخنرانی تبلیغاتی من در جمع شماست.

او با اشاره به حضور نامزدهای اصلاح‌طلب در صبح پنجشنبه بر سر مزار شهدا و حرم مطهر امام راحل گفت: امیدوارم به برکت این حضور، اصلاح طلبان حضور تاثیرگذاری در انتخابات داشته باشند.

عارف گفت: ۳۰ نفر نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان از افراد برجسته‌ای بودند که دغدغه مردم را داشتند.

معاون اول دولت اصلاحات به اولویت‌های اصلاح‌طلبان در حوزه زنان اشاره کرد و گفت: زنان نیمی از جمعیت کشور هستند که در دانشگاه سهمیه بیش از ۵۰ درصدی به خود اختصاص دادند اما در حوزه اشتغال و مدیریت به حق خود نرسیدند.

این نامزد اصلاح طلب حوزه تهران با اشاره به اینکه اولویت‌های شغلی این روز‌ها بیشتر به مسائل نرم‌افزاری توجه دارد تا سخت‌افزاری و زنان در مسائل نرم‌افزاری توانمند‌تر هستند، گفت: ارتقای جایگاه زنان یکی از راهبردهای اصلاح طلبان خواهد بود.

عارف رفع تبعیض در استخدام، رفع تبعیض در پذیرش دانشگاه‌ها، بیمه زنان خانه‌دار و تامین امنیت در محیط کار را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اصلاح‌طلبان در حوزه زنان برشمرد و گفت: الگوی ما حضرت زهرا (س) و حضرت زینب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: خدا را شکر که به ائتلاف و اجماع ارزشمندی رسیدیم و ان شاءالله مردم ایران کمک کنند مجلس یاور دولت باشد و وزیر فرهیخته‌ای همچون فرجی‌دانا در آن استیضاح نشود.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.