stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 29238
  • 29 بهمن 1394 - 11:08
4

تابش: اصلاح‌طلبان با معرفی کاندیداهای واجد صلاحیت به وظیفه انقلابی خود عمل کردند

تابش: اصلاح‌طلبان با معرفی کاندیداهای واجد صلاحیت به وظیفه انقلابی خود عمل کردند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت که اصلاح طلبان با معرفی کاندیداهای واجد صلاحیت و شناخته شده با سوابق درخشان خدمتی به وظیفه ملی و دینی و انقلابی خود عمل کردند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا تابش اظهار کرد: اصلاح طلبان به دلیل دلبستگی و احساس تعهد نسبت به نظام و انقلاب و سرنوشت کشور و علیرغم بی مهری‌های چند سال اخیر با اعلام حضور و مشارکت در انتخابات و معرفی کاندیداهای واجد صلاحیت و شناخته شده با سوابق درخشان خدمتی به وظیفه ملی و دینی و انقلابی خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان علیرغم رفتار نامهربانانه و برخورد حذفی از سوی نهاد های تصمیم گیر با کمترین نفرات وحداقل امکانات در انتخابات شرکت می کنند، اضافه کرد: مطمئن هستیم اگر دستگاههای تبلیغاتی و برخی رسانه ها روند تخریب اصلاح‌طلبان و پروژه ناامید سازی مردم را متوقف کنند با همین حداقل‌ها در انتخابات ٧ اسفند پیروز خواهیم شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: بدون تردید یکی از اهداف وآثار اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات افزایش مشارکت مردم ودر نتیجه ارتقاء همبستگی و وحدت و همدلی ملی است.

تابش یادآور شد: ای کاش پیام رهبری معظم در مورد همزبانی و همدلی ملت و دولت توسط نهادهای حاکمیتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت تا شاهد همدلی و همزبانی گسترده تر و اثر گذار تر در انتخابات بودیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یکی از بهترین مسیرهای تحقق مردم‌سالاری و گزینش نمایندگان از گرایش‌های متنوع به توانمند شدن مجلس می انجامد ادامه داد: لازمه یک مجلس مقتدر و توانمند و راهگشا برخورداری از حمایت گسترده مردم و فرصت آفرینی برای حضور کاندیداهای قوی تر گرایشهای مختلف سیاسی است که متاسفانه این فرصت برای اصلاح طلبان و اعتدالیون به طور کامل فراهم نیامد و با تنگ نظری های صورت گرفته در بررسی صلاحیت‌ها این امکان تا حدود زیادی از مردم وکشور گرفته شد اما ما همچنان امیدواریم تا در یک انتخابات منصفانه از نظر اختصاص امکانات و ابزار تبلیغی برابر بتوانیم رقابت کنیم.

وی لازمه وحدت ملی را همکاری و همراهی و رفتار خردمندانه و مسؤلانه سه گانه ملت ، دولت و حاکمیت دانست و گفت: اگر بین این سه نهاد اعتماد بیشتری بوجود آید و هریک حقوق خدادادی و قانونی دیگری را به رسمیت بشناسند، مسیر پیشرفت کشور و همپوشانی توانایی‌ها و ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.

این نماینده مجلس در پایان افزود: اصلی ترین رکن این سه نهاد مردم هستند که به صورت مستقیم دو قوه کشور را تعیین می کنند و به صورت غیرمستقیم در انتصاب دیگر ارکان حاکمیت تاثیرگذارند وباید از امتیازات و آزادی عمل و انتخاب بیشتری برخوردار باشند. / ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.