stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 29214
  • 28 بهمن 1394 - 18:27
3

محمدرضا بادامچی: مشکل امروز جامعه ما انحصارطلبی است که در تمام زمینه ها رواج دادند!

ما باید به مدیریت و به مدیران نخبه بها دهیم نه صرفا به مدرک آنها، بها دادن به مدرک است که فاجعه سد سازی های بی رویه و خشک شدن منابع آبی را به دنبال دارد !

قلم | qalamna.ir :

بادامچی قلم، محمدرضا بادامچی عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در جمع حقوق دانان:
( در واکنش به ضرورت حضور حقوقدانان در مجلس شورای اسلامی ) اینکه نماینده مجلس ما حقوق بداند، بسیار عالی است اما در کنار آن باید با مدیریت آشنا و درک عمیق و صحیحی از سیاست و قدرت در جهان داشته باشد. نماینده مجلس باید تحولات دنیا را درک و تحلیل کند تا بتواند جامعه را از چاله های پوپولیستی بیرون بیاورد.
با نگاهی به جوامع توسعه یافته متوجه میشویم که تنها فرد تعیین کننده نیست که در این راستا ما خواهان حضور حداکثری حقوقدانان در مجلس باشیم. حضور تنها یک قشر خاص به توسعه کشور نمی انجامد. حتی تصویب قانون ورود افراد به مجلس با مدرک تحصیلی فوق لیسانس به بالا، نوعی انحصارگرایی و ایجاد محدودیت است.

ما باید به مدیریت و به مدیران نخبه بها دهیم نه صرفا به مدرک آنها، بها دادن به مدرک است که فاجعه سد سازی های بی رویه و خشک شدن منابع آبی را به دنبال دارد !

مشکل امروز جامعه ما همین انحصارطلبی است که در تمام زمینه ها رواج دادند؛ انحصار طلبی است که موجب شده بعد از این همه سال هیچ کدام از مشخصه های اخلاقی، آموزشی و مشکلات شهری ما اصلاح نشود. نسبت شهرنشینی ما ۷۳ درصد است و این یعنی فاجعه. ۷۳درصد شهرنشینی بدون اینکه رشد صنعتی داشته باشیم. لذا ما اکنون در مجامع تصمیم گیری همچون مجلس باید از حضور مدیران شایسته که با علم حقوق هم آشنا باشند بهره ببریم.

از دغدغه های امروز کشورمان ندانم کاری مدیران و تصمیم گیران در سال های گذشته است که باید با همت شما مردم و با حضور در پای صندوق های رای و ورود افرادی آگاه و مدبر به مجلس دهم، امور کشور اصلاح گردد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. بسیار دلچسبو دل نشین بود دوستون دارم

  2. فکر نون باش که خربزه آبه…مرگ بر ضد ولایت فقیه

  3. به امید رشد روز افزون بورس

  4. بایرام مبارک ..یاشاسین بادامچی

  5. با سلاموآرزوی توفیق شما،ابسیار خوشحال شدم،تبریک میگم،سربلند باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.