stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 29198
  • 28 بهمن 1394 - 12:43
3

بادامچی: تهمت‌ها و تخریب‌ها از ترس شکست در انتخابات است/ مواضع صداوسیما در جهت خواست مردم نیست

بادامچی: تهمت‌ها و تخریب‌ها از ترس شکست در انتخابات است/ مواضع صداوسیما در جهت خواست مردم نیست

تندروها در مقابل اصلاحات ایستادگی کردند، به آقای خاتمی و به دیگر بزرگان اصلاحات تهمت زدند ، کاری که روزها هم از ترس شکست در انتخابات دوباره آغاز کرده اند.

قلم | qalamna.ir :

قلم، محمد رضا بادامچی کاندیدای مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نهم در مقابل فساد های مالی  صورت گرفته در دولت گذشته به جای اعتراض و بررسی سکوت کرد، گفت: همه  ما شاهد بودیم در سالهایی که مجلس و دولت  دست دیگران بود چه اتفاقاتی  افتاد ، بر خلاف ادعا های صورت گرفته  چه فساد های مالی گسترده ای رخ داد و هنگامی که بر ملا شد خود اصولگرایان دست از مجلس کشیدند و مقابل آقای احمدی نژاد سکوت کردند.

وی افزود: آنها به جای اینکه از آقای احمد نژاد بپرسند و پیگیری کنند بر عکس حمایت کردند، اما همین مجلس در برابر آقای روحانی فعال شدند هر روز دیدیم که ایراد تراشی کردند، یک روز  با تذکرات و دادن کارت های رنگارنگ به کابینه مانع تراشی کردند، روز دیگر با جمع کردن امضا سعی در تخریب مذاکرات ۱+۵ داشتند ، حتی از دفن  آقای صالحی با سیمان هم صحبت کردند و  در آستانه انتخابات همایش آقای موسوی لاری را بر هم زدند.

بادامچی تاکید کرد: این نماینده ها خودشان مثال بارز  نقص قانون  بودند، اما حالا از قانون مداری صحبت می کنند.

این فعال سیاسی  با ابراز امیدواری  نسبت به فضای کنونی جامعه  گفت:  باتوجه به  شرایطی که پیش آمده فضای پس از برجام که خوشبختانه صورت گرفت و بحث برجام ۲ که قرار است اجرایی شود ، ما باید یک مجلس قوی داشته باشیم .

وی اظهار داشت: با  لیست اصلاح طلبان که ارائه شد اعتقاد داریم رویکرد این دوره از مجلس  اصلاح طلبی خواهد بود  که ادمه سال ۹۲ است، دراین  مجلس باید کمیسیون های قوی شکل بگیرد که دید صحیح و اشراف داشته باشند بر سیاست داخلی و خارجی داشته باشند ، ما باید از گذشته درس بگیریم  و مجلس بهتری را ارائه بدهیم .

محمدرضا بادامچی درباره تبلیغاتی که از سوی صدا و سیما و برخی  جریان های مبنی بر عدم شرکت مردم در انتخابات در حال شکل گیری است عنوان کرد: ما همیشه دیده ایم  که صدا و سیما مواضعی یک طرفه بدون خواست مردم ارائه داده است ، همیشه رویکرد صدا و سیما بر عکس نظارت مردم بوده ، در سال ۹۲ دیدیم  از آقای روحانی هیچ حمایتی نشد اما فهم و شعور مردم راه خودش را پیدا کرد و به تدبیر و امید با حضور حداکثری رأی داد.

وی تاکید کرد: در گذشته دیده ایم رویکرد های چنین  اقتدار گونه بر خلاف منویات مردم است من مانده ام چرا اینها عبرت نمی گیرند و فهم و شعور خودشان را همسطح با مردم نمی کنند ؟چرا به وضعیت حساس جامعه توجه نمی کنند؟ و سعی دارند مردم را نسبت به تغییرات ناامید کنند.

بادمچیان یادآور شد: در گذشته هم دیده ایم تندروها در مقابل اصلاحات ایستادگی کردند، به آقای خاتمی و به دیگر بزرگان اصلاحات تهمت زدند ، کاری که روزها هم از ترس شکست در انتخابات دوباره آغاز کرده اند.

وی در خاتمه با بیان اینکه ائتلاف صورت گرفته به نفع مردم و جریان اصلاحات است گفت: خوشبختانه با ائتلافی گسترده ای که صورت گرفت اتفاقات خوبی در راه است ، مردم هم شرایط را به خوبی می دانند و علاقمند هستند که تحول اساسی صورت بگیرند مطمئنم حرکت های اصلاح طلبی در حوزه های اقتصاد قطعا صورت خواهد گرفت و شرایط بهبود خواهد پیدا کرد  و دوباره امید به جامعه باز خواهد گشت.

برنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.