stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 29172
  • 28 بهمن 1394 - 11:40
5

زیباکلام: اصولگرایان هنوز هم وامدار احمدی‌نژاد هستند

زیباکلام: اصولگرایان هنوز هم وامدار احمدی‌نژاد هستند

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در تحلیل رفتار انتخاباتی اصولگرایان می گوید: کسانی که با ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد این حجم از بدهی و بیکاری و بی اعتباری بین المللی ایران را به ارمغان آوردند، باید احساس شرمندگی ‌کنند.

قلم | qalamna.ir :

یک استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز در این باره به ایران گفت: کسانی که می‌گویند دولت یازدهم باید شرمنده باشد، همان کسانی هستند که در هشت سال مدیریت احمدی‌نژاد که آن بلاها را سر کشور آورد، تمام قد ایستادند و از احمدی‌نژاد دفاع کردند. صادق زیباکلام با اشاره به اینکه تا قبل از خانه‌نشینی، احمدی‌نژاد الگو، اسوه و معجزه هزاره سوم آنان بود، افزود: جالب است کسانی که وضع کشور را به این صورت درآوردند و با ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد ارزی این حجم از بدهی و بیکاری را به ارمغان آوردند، جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی را بشدت تنزل دادند، این افراد احساس شرمندگی نمی‌کنند، اما می‌گویند که دولت یازدهم باید شرمنده باشد.

زیباکلام با بیان اینکه بیش از دولت روحانی، مسببین وضعیت فعلی باید در پیشگاه ملت احساس شرمندگی کنند و از نقشی که در هشت سال گذشته داشتند و کشور را به این روز درآوردند، شرمنده باشند، اضافه کرد: اصولگرایان هنوز هم حاضر نیستند نسبت خود را با احمدی‌نژاد روشن کنند، برای درک  این رابطه، تنها کافی است به فهرست ۳۰ نفر اصولگرایان برای انتخابات تهران نگاه کنید و ببینید که چه تعداد از آنان وامدار احمدی‌نژاد هستند یا مدیر دولت او بوده‌اند، درحالی که بسیاری تنها به دلیل تصدی ریاست ستاد انتخاباتی روحانی یا عارف، رد صلاحیت شدند. استاد دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که پاسخگویی وجود نداشته باشد، این ادعاها و فرار به جلوها هم وجود خواهد داشت.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.