stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 29156
  • 28 بهمن 1394 - 11:31
3

من معتاد نمی‌شوم، آغاز یک اشتباه!

من معتاد نمی‌شوم، آغاز یک اشتباه!

در مواجهه با اعتیاد، این تلقی که “من معتاد نمی‌شوم” یک تلقی اشتباه و خطرناک است چرا که اعتیاد آلارم نمی‌دهد و مرز اعتیاد سیم خاردار ندارد./

قلم | qalamna.ir :

۳۷۲۳۴_۷۳۱

دکتر هومان نارنجی‌ها محقق و پژوهشگر در زمینه اعتیاد


هدف از قدم گذاشتن در دانشگاه موفقیت در زندگی و انتخاب مسیر درست است و اگر می‌خواهید در زندگی موفق باشید، ناگزیر هستید موانعی را در این مسیر برطرف و نکاتی را رعایت کنید.

 اولین نکته‌ای که باید در راه رسیدن به موفقیت مدنظر قرار داد، هوش اجتماعی است که فراتر از تحصیل بوده و ۸۰ درصد موفقیت شما به این اصل مرتبط است.

دومین نکته مهم برای کسب موفقیت برخورداری از مهارت‌های زندگی است،  مهارت‌هایی همچون کنترل خشم و دوست‌یابی و جرات نه گفتن از مهم‌ترین این مهارت‌هاست.

به منظور دستیابی به موفقیت باید سطح هوش اجتماعی و مهارت‌های زندگی خود را ارتقا بخشیم که مولفه دوست‌یابی از مهم‌ترین آنهاست.

 یکی از موانع موفقیت کشیده شدن به سمت مواد اعتیادآور است همیشه اعتیاد با این باور غلط در فرد شروع می‌شود که من معتاد نمی‌شوم و این آغاز یک اشتباه است چراکه مرز اعتیاد نه آلارم، نه ویبره و نه سیم خاردار دارد.

 ترامادول به دلیل اینکه به میزان بالایی تشنج آور است، یکی از خطرناک‌ترین و پر عوارض‌ترین داروهای اعتیادآور به شمار می‌رود و توصیه می‌شود که حتی در صورت تجویز پزشک هم مصرف نشود.

 

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.