stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 29138
  • 28 بهمن 1394 - 10:49
4

مریم طوسی: به دنبال تکرار طلای دوره قبل در آسیا هستم

دونده ۴۰۰ متر تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی بانوان گفت: من به دنبال بهترین نتیجه‌ در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا هستم و قطعا تکرار مدال طلای دوره گذشته بهترین نتیجه‌ به حساب می‌آید.

قلم | qalamna.ir :

1412218535128_A88O3162.jpgمریم طوسی درباره شرایط خود قبل از آغاز ر‌قا‌بت‌های د‌و‌و‌مید‌ا‌نی داخل سالن، اظها‌ر کرد: خدا را شکر تمرین‌های خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتم. امیدوارم با توجه به تمرین‌هایی که انجام دادم بتوانم نتیجه‌ خوبی را به دست بیاورم.

دونده ۴۰۰ متر ایران درباره ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا، گفت: در دوره‌های قبل موفق شدم دو طلا و دو برنز را به دست بیاورم. نمی‌توان نتیجه‌ را پیش‌بینی کرد چرا که هر دوره رکوردها و بسیاری از مسائل تغییر می‌کند و حتی قبل از آغاز مسابقه هم نمی توانی بگویی حتما به مدال می‌رسی.

او در ادامه افزود: هر دوره این ر‌قا‌بت‌ها نسبت به سال قبل سخت‌تر می‌شود. برای مثال بحرینی‌ها چند دونده ۴۰۰ متر را از کشورهای دیگر خریده‌اند و یکی از دوندگان جوانش هم رکورددار جهان است بنا‌بر‌این ر‌قا‌بت‌ها سنگین است و هر کشوری هم به دنبال بهترین نتیجه‌ و بهترین مدال است.

دونده ۴۰۰ متر ایران درباره تکرار مدال طلای دوره قبل خود، اظها‌ر کرد: همان طور که گفتم به دنبال بهترین نتیجه‌ هستم. تکرار مدال طلای دوره قبل قطعا بهترین نتیجه‌ است.

او با بیان این که تمرکز اصلی خود را روی کسب سهمیه المپیک گذاشته گفت: من تمرکز کاملم را روی این ر‌قا‌بت‌ها نگذاشته ام و هدف اصلی من کسب سهمیه المپیک در ماده ۲۰۰ متر است. در راستای رسیدن به این هدفم هم در این ر‌قا‌بت ها شرکت می‌کنم.

طوسی در پایان گفت: با تمام این شرایط تلاشم را انجام می‌دهم که بهترین نتیجه‌ را بگیرم. آرزوی همه ما این است که پرچم ایران بالا برود. / ایسنا

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.